Himmel og hav Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 - Du er pent kledd på overkroppen men har kosebukse og raggsokker på, for ingen ser deg fra livet og ned på videomøtene - Du tilbringer lunsjpausa med resten av familien - Du tar deg i å savne selv de mest irriterende av kollegene dine - Du har dårlig samvittighet når du logger deg av om kvelden
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Du sier du ikke kan ta et kort skypemøte på sparke fordi du ikke finner headsetet og ungene bråker når sannheten er at du har på ansiktsmaske. Gi meg 30 minutter å lete det frem. Når du klokken to endelig kommer deg i dusjen og får på vanlige klær. Anonymkode: abbb3...012
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 Når du gleder deg til skype-møter fordi det er den eneste sosiale kontakten i løpet av en dag. Karantene. Anonymkode: ec6a4...faa
Superdolly Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 Skriver under på det første punktet! Bluse, pysjbukse og raggsokker 😄 . Setter kakaokoppen bak pc-en så ingen skal se at jeg ikke drikker kaffe.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 Når du har gått i samme pysjamasbukse hver dag og glemmer å skifte før du drar på butikken 😂 Anonymkode: c38bc...45a
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #6 Skrevet 19. mars 2020 1 time siden, Himmel og hav skrev: - Du er pent kledd på overkroppen men har kosebukse og raggsokker på, for ingen ser deg fra livet og ned på videomøtene - Du tilbringer lunsjpausa med resten av familien - Du tar deg i å savne selv de mest irriterende av kollegene dine - Du har dårlig samvittighet når du logger deg av om kvelden Sitter naken fra livet og ned jeg😊 Anonymkode: b5576...fda
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #7 Skrevet 19. mars 2020 Når du slår av kameraet på skypemøtene så ingen skal se at du ikke har stelt deg og sitter med sovesveis og pysj. Når du har konstant dårlig samvittighet for barna og jobben. Når minstemann får ett lite trassanfall midt i ett telefonmøte ., heldigvis er de fleste i samme situasjon og har forståelse Anonymkode: c0e0a...dc7
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #8 Skrevet 19. mars 2020 Gjemmekontor: Når du glemmer det er hverdag om sjefen ringer å spør hvorfor du ikke er pålogget. Når du får set ferdig alle episodene av Prison Break Når du står opp 10 min før du skal jobbe men likevel når å dusje, drikke kaffe og lese avisen Anonymkode: a7ad6...ecb
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. mars 2020 #9 Skrevet 19. mars 2020 Når du har teamsmøter uten pause fra 10 til 15.
tante grusom master of law Skrevet 19. mars 2020 #10 Skrevet 19. mars 2020 Når man har glemt at man skal ha teamsmøte og sitter der med hår til alle kanter usminket. Da holder jeg foran kameraen så ingen ser.
Himmel og hav Skrevet 19. mars 2020 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2020 3 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Når du har teamsmøter uten pause fra 10 til 15. Du har all min sympati. Jeg er sliten etter en time. Det verste med teamsmøter er at når man er på kamera, så føler jeg at jeg bør se våken og interessert ut. På et normalt møte er det greit å se ned, se på sidemannen, drodle litt, taste litt, hviske noe til en annen, men ikke på video. Der blir det så utrolig tydelig når noen snur seg mot kaffekoppen, for du ser alle på en gang.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #12 Skrevet 19. mars 2020 11 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Når man har glemt at man skal ha teamsmøte og sitter der med hår til alle kanter usminket. Da holder jeg foran kameraen så ingen ser. Det går an å skru av kameraet. Anonymkode: 1d99a...e40
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #13 Skrevet 19. mars 2020 Såg plutselig deodoranten min på badet, har ikke brukt den siden torsdag 😂, har jo dusjet og sånt men sminke og godlukt blir det lite av. Anonymkode: 5c92d...e14
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. mars 2020 #14 Skrevet 19. mars 2020 18 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Når du har teamsmøter uten pause fra 10 til 15. Når du har så mange teamsmøter at du ikke engang husket at det første var 9! Var 4 ulike møter da..
frk Nilsen Skrevet 19. mars 2020 #15 Skrevet 19. mars 2020 Når du blir solbrent mes du retter oppgaver. Sminke? Hva er det? Hvor mange dager kan man gå i samme pysjbukse? *spør for en venn* Når største bekymringen i karantene er om det er nok kaffe i hus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå