Gå til innhold

Noen som har mistet mange ganger, som fant ut hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i såfall? 

Er sånn 7 uker på vei, så hjerte banke og liten tass på ultralyd i går. 

Ble kjempeglad. Har aldri kommet så langt at jeg har fått se dette. 

I sta begynte jeg å blø.. igjen.. fy faen! Jeg er så sinnsykt lei :( Jeg venter på blod på papiret hver gang jeg er på do, men etter å ha sett og hørt hjerte på UL føltes det litt tryggere. 

Jeg blir psykisk helt ødelagt av det her.. 

Er det noen som har opplevd flere spontanaborter, fant ut hvorfor og evt fant en løsning på det? 

Anonymkode: 4db25...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ut at jeg hadde antitrombinmangel etter 4. Sa. Det kan føre til at morkaken ikke utvikler seg normalt pga blodpropper. Startet på blodfortynnende sprøyter daglig fra første PP den femte gangen, fikk to friske barn på rappen etter det. Det er diskutert om det har effekt, men jeg fikk nå to barn og er veldig glad for det. 

Antitrombinmangel kan sjekkes ved en enkel blodprøve hos fastlegen, men er ikke rutine. 

Anonymkode: 71292...81f

Skrevet

Sjekk ut tankekilden.no

Kristine Oddvin Andersen har skrevet sin personlige erfaring med SA og hvilke livsstilsendring hun gjorde for å gjøre kroppen rustet til å bli gravid. 

Skikkelige inspirerende og kunnskapsrik dame!

Anonymkode: 0e3bd...462

Skrevet

mistet 4 ganger..

5 gangen ble jeg satt på blodfortynnende etter positiv test. har fått 2 friske barn når jeg har gått på blodfortynnende. di mistenkte blodpropp hos meg og.

Skrevet

Ikke personlig, men noen jeg kjenner. Tror det var noe med hormonnivået, mistet rundt samme tid tre ganger, uke 6-7. Etter at de fant ut hva det var fikk hun hormontilskudd (heter det det?), og fikk to barn etter det. Lenge siden så detaljene er litt hazy.

Anonymkode: 29706...61a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...