Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Hei 🙂 Lurer på om noen av dere har donorbarn og vil dele hvor mye det kostet med reise og alt 🙂 Tenker å bruke inseminasjon, ikke IVF, for har ingen problemer med å få barn som jeg vet om. Setter kjempestor pris på svar ❤️ Anonymkode: f59b8...4bb
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Vi har to donorbarn, eldste fra før det ble mulig i Norge og jeg regnet litt på det en gang at sånn alt i alt kostet det rundt 100000 å bli gravid med henne. Da er det tatt med alt fra kjøp av donorsæd sendt på nitrogentank fra USA og oppbevaring av denne på klinikk, selve inseminasjon x6, alt som hørte med av legeundersøkelser, privat gynekolog, eggløsningstester, undersøkelse av eggledere med kontrast, alle reiser opp og ned til Danmark, overnattinger på hotell, parkering på korttidsparkering på flyplass og diverse dager borte fra jobb. Med nr 2 var det bare å kjøre inn til Oslo og jeg ble gravid på 2.forsøket, det kostet kanskje rundt 15000 . Anonymkode: 2ba4c...ace
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi har to donorbarn, eldste fra før det ble mulig i Norge og jeg regnet litt på det en gang at sånn alt i alt kostet det rundt 100000 å bli gravid med henne. Da er det tatt med alt fra kjøp av donorsæd sendt på nitrogentank fra USA og oppbevaring av denne på klinikk, selve inseminasjon x6, alt som hørte med av legeundersøkelser, privat gynekolog, eggløsningstester, undersøkelse av eggledere med kontrast, alle reiser opp og ned til Danmark, overnattinger på hotell, parkering på korttidsparkering på flyplass og diverse dager borte fra jobb. Med nr 2 var det bare å kjøre inn til Oslo og jeg ble gravid på 2.forsøket, det kostet kanskje rundt 15000 . Anonymkode: 2ba4c...ace Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: f59b8...4bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå