Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Betaler du treningsavgifter for idretten til barna nå? Selv om dem ikke trener. Hva med korps? Vi har fått faktura på fotball, korps og privat lærer gjennom kulturskolen. Litt usikker på hva vi skal gjøre Anonymkode: 26160...d71
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Betaler alt som skal betales. Vil ikke krangle på penger i en slik situasjon. Det viktige for meg er at disse tilbudene fortsatt eksisterer når krisen er over, og det vil de ikke gjøre om alle nekter å betale. Om det kommer en ordning i ettertid med tilbakebetaling takker jeg ja, men tar Ingen initiativ til det selv. Anonymkode: 62eb3...49b
sug lut Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 Jeg betaler selvsagt alt som skal betales. Jeg ønsker at tilbudene består når vi kommer ut av dette igjen. Med mindre man har virkelig prekær pengemangel er det grimt smålig å skulle ha refusjon, det samme gjelder konsert- og andre kulturbilletter.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 Meldte datteren min på ridekurs som ikke kommer til å starte for å støtte klubben.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #6 Skrevet 19. mars 2020 Jeg betaler alt. Viktig nå å støtte opp om de tilbudene vi ønsker skal fortsette å være der når dette er over. Anonymkode: 2fb84...9bd
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #8 Skrevet 19. mars 2020 54 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Meldte datteren min på ridekurs som ikke kommer til å starte for å støtte klubben. ❤️❤️. Så fint. Går dessverre uke an å gjennopplive slaktede hester når denne krisen er over. Skulle virkelig ønske flere tenkte som deg. Anonymkode: 83bb4...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå