Gå til innhold

Betaler du treningsavgift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betaler du treningsavgifter for idretten til barna nå? Selv om dem ikke trener. Hva med korps? Vi har fått faktura på fotball, korps og privat lærer gjennom kulturskolen. Litt usikker på hva vi skal gjøre 

Anonymkode: 26160...d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betaler alt som skal betales. Vil ikke krangle på penger i en slik situasjon. Det viktige for meg er at disse tilbudene fortsatt eksisterer når krisen er over, og det vil de ikke gjøre om alle nekter å betale. Om det kommer en ordning i ettertid med tilbakebetaling takker jeg ja, men tar Ingen initiativ til det selv.

Anonymkode: 62eb3...49b

Skrevet

Jeg betaler selvsagt alt som skal betales. Jeg ønsker at tilbudene består når vi kommer ut av dette igjen. Med mindre man har virkelig prekær pengemangel er det grimt smålig å skulle ha refusjon, det samme gjelder konsert- og andre kulturbilletter.

Skrevet

Meldte datteren min på ridekurs som ikke kommer til å starte for å støtte klubben. 

Skrevet

Jeg betaler alt. 

Viktig nå å støtte opp om de tilbudene vi ønsker skal fortsette å være der når dette er over. 

Anonymkode: 2fb84...9bd

Skrevet
54 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Meldte datteren min på ridekurs som ikke kommer til å starte for å støtte klubben. 

❤️❤️. Så fint. Går dessverre uke an å gjennopplive slaktede hester når denne krisen er over. Skulle virkelig ønske flere tenkte som deg. 

Anonymkode: 83bb4...8f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...