Gå til innhold

Hovner opp i henda av antibac


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er sannsynlig årsak? 

Anonymkode: bb386...4a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyere makter som forteller deg at antibac bare er tull! Såpe og vann er det beste!

Anonymkode: 80171...00c

Skrevet

Bruk såpe og vann. Har ikke behov for antibac 

Anonymkode: 1905f...1e9

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruk såpe og vann. Har ikke behov for antibac 

Anonymkode: 1905f...1e9

Har ikke fått installert vask i bilen enda. 

Anonymkode: bb386...4a2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har ikke fått installert vask i bilen enda. 

Anonymkode: bb386...4a2

Hvorfor er du ute og kjører bil?

Anonymkode: 386cf...f4d

Skrevet

Dere som sier at antibac er tull:

Har dere lagt inn klage til samrlige helseinstitusjoner som bruker det? 

Anonymkode: bb386...4a2

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er du ute og kjører bil?

Anonymkode: 386cf...f4d

Jeg måtte ha håndsåpe og matvarer. Hvordan det? 

Har de lagt inn forbud mot å kjøre bil? 

Anonymkode: bb386...4a2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg måtte ha håndsåpe og matvarer. Hvordan det? 

Har de lagt inn forbud mot å kjøre bil? 

Anonymkode: bb386...4a2

Du kan vaske hendene i butikken. Ved panteautomaten er det vask med vann👍

Anonymkode: 1905f...1e9

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du kan vaske hendene i butikken. Ved panteautomaten er det vask med vann👍

Anonymkode: 1905f...1e9

Slett ukke alle butikker som har det assa. 

Anonymkode: bb386...4a2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Slett ukke alle butikker som har det assa. 

Anonymkode: bb386...4a2

De fleste😊 Man klarer nok å finne en av de mange butikkene med vask. Om man bare vil🙈😊

Anonymkode: 1905f...1e9

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste😊 Man klarer nok å finne en av de mange butikkene med vask. Om man bare vil🙈😊

Anonymkode: 1905f...1e9

Hvorfor tror du de fleste har det? Her jeg bor vil jeg si at de fleste ikke har det, mange har bare våtservietter ståendes

Anonymkode: fdc29...c3b

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke fått installert vask i bilen enda. 

Anonymkode: bb386...4a2

Akkurat i bilen ser jeg problemet, men må du vaske hendene så ofte der?

Hvis du bruker sprit bare en sjelden gang regner jeg med at du reagerer på et av tilsettningsstoffene, ikke på spriten. Da kan du i steden bruke 75% teknisk sprit eller til nød 60% sprit fra polet selv om det ikke er et fullgodt alternativ.

Anonymkode: d6f10...161

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat i bilen ser jeg problemet, men må du vaske hendene så ofte der?

Hvis du bruker sprit bare en sjelden gang regner jeg med at du reagerer på et av tilsettningsstoffene, ikke på spriten. Da kan du i steden bruke 75% teknisk sprit eller til nød 60% sprit fra polet selv om det ikke er et fullgodt alternativ.

Anonymkode: d6f10...161

Sprit fra polet har ingenting for seg

Anonymkode: fdc29...c3b

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat i bilen ser jeg problemet, men må du vaske hendene så ofte der?

Hvis du bruker sprit bare en sjelden gang regner jeg med at du reagerer på et av tilsettningsstoffene, ikke på spriten. Da kan du i steden bruke 75% teknisk sprit eller til nød 60% sprit fra polet selv om det ikke er et fullgodt alternativ.

Anonymkode: d6f10...161

Bare glyserin og parafin

Anonymkode: bb386...4a2

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste😊 Man klarer nok å finne en av de mange butikkene med vask. Om man bare vil🙈😊

Anonymkode: 1905f...1e9

eh.. Hvordan besvarer det spørsmålet egentlig? 

Anonymkode: bb386...4a2

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slett ukke alle butikker som har det assa. 

Anonymkode: bb386...4a2

Ha vannflaske og såpe i bilen

Anonymkode: fdc29...c3b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sprit fra polet har ingenting for seg

Anonymkode: fdc29...c3b

60% har effekt, men ikke 100%. Drt er mye bedre enn ingenting, men ikke noen fullgod løsning.

Anonymkode: d6f10...161

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare glyserin og parafin

Anonymkode: bb386...4a2

 

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare glyserin og parafin

Anonymkode: bb386...4a2

Sikker? Mange typer innholder eteriske oljer og parfymer.

Anonymkode: d6f10...161

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare glyserin og parafin

Anonymkode: bb386...4a2

Det kommer jo helt an på antibacen det. Jeg har to her, den ene inneholder etanol og propan-2-ol. Den andre inneholder etanol og 2-Benzylideneoctanal, og det står at den kan gi allergisk reaksjon.

Anonymkode: fdc29...c3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...