Gå til innhold

Hvordan håper du åpningen av Norge blir feiret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koronaviruset har preget Norge og verden. Tiltak har preget alles liv. Hvordan tror dere åpningen av Norge blir feiret i tiden framover?

Ny helligdag? Ny tradisjon? Det er opp til oss 😁

Anonymkode: 12c5b...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puber og restauranter åpnes igjen, og besteforeldre får lov til å se barnebarna igjen..

Det er vel ikke så vanskelig å gjette, barnebarna sendes til besteforeldrene, foreldre og de unge drar på flatfylla 

Anonymkode: c226b...e83

Skrevet

Ved at vi går tilbake til jobb og skole 

Anonymkode: ec76c...504

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Puber og restauranter åpnes igjen, og besteforeldre får lov til å se barnebarna igjen..

Det er vel ikke så vanskelig å gjette, barnebarna sendes til besteforeldrene, foreldre og de unge drar på flatfylla 

Kanskje det blir den årlige tradisjonen der hele storfamilien spiser på lokal resturant 🎈 

Skrevet

Når det blir trygt skal vi i alle fall kose oss skikkelig på trampolinepark og badeland. 😛

Anonymkode: 17ccd...c6e

Skrevet

Ved at det blir lov å gi alle dem som har mistet familie eller venner en klem.

Anonymkode: 6d1f6...589

Skrevet

Ved at vi går over til å feire 7de juni som vår nasjonaldag i stedet for den 17de mai.

Den 7de juni 1905 vant vi endelig vår frihet. Da først ble vi endelig en selvstendig og uavhengig nasjon igjen.

Den 16de mai 1814 ble grunnloven vedtatt. Den 17de mai 1814 ble kongens rolle diskutert, i klassisk norsk byråkratidebattradisjon. Den 18de mai 1814 ble grunnloven signert og formelt gjeldende.

Anonymkode: c8395...824

Skrevet

Jeg vet hvertfall hva jeg skal gjøre med elevene når de kommer tilbake! LEKEDAG!! 😄

Anonymkode: cf19d...9dc

Skrevet

Folk gleder seg vilt Til å sende ungene 7.30-16.30 i barnehagen igjen ! Uansett om man skal på jobb eller ikke ! 

Anonymkode: 19ac0...418

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk gleder seg vilt Til å sende ungene 7.30-16.30 i barnehagen igjen ! Uansett om man skal på jobb eller ikke ! 

Anonymkode: 19ac0...418

Nope. Vi kommer til å ha ungen mye hjemme, bhg her er dårlig

Anonymkode: 7804a...16b

Skrevet

Det blir i hvert fall leketreff! 

Stakkars 7 åringen min har kun vært sammen med meg i en uke. Vi prøver å gjør kjekke ting, men det er begrenset hvor spennende det er å leke med mamma. Jeg klarer aldri å erstatte vennene. 

Vi teller ned til pappa’n kommer hjem over helgen (måtte alle gode ånder stå oss bi)

Anonymkode: 94b3d...78b

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Koronaviruset har preget Norge og verden. Tiltak har preget alles liv. Hvordan tror dere åpningen av Norge blir feiret i tiden framover?

Ny helligdag? Ny tradisjon? Det er opp til oss 😁

Ingenting å feire. Hva er vel å gå på restaurant eller dra til Kreta mot at Norge blør penger, mister eldre og tusenvis av nordmenn aldri får jobben tilbake. 
Et hån å feire.

Anonymkode: 0589f...673

Skrevet

Jeg håper vi strømmer ut i gatene, med klemmer, jubel, musikk og samvær. Jeg bor på et sted hvor jeg er nesten sikker på at dette skjer. 

Anonymkode: 773dd...2b3

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan dra ut på byen igjen å ligge rundt igjen... 

Anonymkode: b0fc2...03a

Skrevet

Det kjem til å skje gradvis, over tid, så trur neppe det vert ei spontan feiring.  Men håpar på å få feire jul i lag med heile familien, både gamle og unge.  Det ville vere ei stor glede! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ingenting å feire. Hva er vel å gå på restaurant eller dra til Kreta mot at Norge blør penger, mister eldre og tusenvis av nordmenn aldri får jobben tilbake. 
Et hån å feire.

Anonymkode: 0589f...673

Det er jo ikke det man ville feire! Man ville feiret at en tøff og vanskelig tid var over og at vi nå går mot lysere tider. 

Skrevet

Mitt gjett er at jeg nesten ikke kommer til å se ungene - de kommer til å være med sine venner hvert minutt utenom skole og leggetid. - og jeg og venninnen min kan endelig møtes på vår favorittcafe igjen. (Bortsett fra at det sikkert kommert til å være fullt av alle de andre som har tenkt akkurat det samme.😉)

Utover det tror jeg ikke det blir den store feiring for min del. Det skal bli uendelig godt å treffe elevene i virkeligheten igjen!

Anonymkode: a48df...97e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det blir i hvert fall leketreff! 

Stakkars 7 åringen min har kun vært sammen med meg i en uke. Vi prøver å gjør kjekke ting, men det er begrenset hvor spennende det er å leke med mamma. Jeg klarer aldri å erstatte vennene. 

Vi teller ned til pappa’n kommer hjem over helgen (måtte alle gode ånder stå oss bi)

Ja, stakkars. Hele sommerferien (2 mnd) pleier vi egentlig å være med venner 5 dager i uken.

Ikke snakk om noen Syden-ferie på 14 dager her, nei! Eller hytta i tre uker.

Det hadde vært for ille...

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ved at vi går tilbake til jobb og skole 

Anonymkode: ec76c...504

Hvis det er sånn du feirer ting så har du ett trist liv. Jeg gleder meg til ting åpner igjen men ikke skole og jobb! Gleder meg ting kino og standup show åpner igjen å gleder meg til VilVite og Lekeland åpner for sønnen min sin del.

Anonymkode: f51a4...166

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er sånn du feirer ting så har du ett trist liv. Jeg gleder meg til ting åpner igjen men ikke skole og jobb! Gleder meg ting kino og standup show åpner igjen å gleder meg til VilVite og Lekeland åpner for sønnen min sin del.

Er dere SÅ mye på lekeland? Her er vi der ca 1 gang i året elns.

Skrevet

Gleder meg til vi kan gå i butikken igjen, dra til Sverige.

Kommer til å ta en tur til Sverige og storhandle litt snacks, brus og kanskje 1 liten leke hver til ungene :P

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er dere SÅ mye på lekeland? Her er vi der ca 1 gang i året elns.

Vi har der kanskje 6 ganger i året å har overhodet ikke dårlig samvitighet for det!

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, stakkars. Hele sommerferien (2 mnd) pleier vi egentlig å være med venner 5 dager i uken.

Ikke snakk om noen Syden-ferie på 14 dager her, nei! Eller hytta i tre uker.

Det hadde vært for ille...

Og poenget ditt var? 

Det er kanskje mer spennende å være på ferie enn stuck hjemme og se bort på husene vennene bor i uten å kunne være med dem? Du skjønner ikke det, altså? Har du barn?

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har der kanskje 6 ganger i året å har overhodet ikke dårlig samvitighet for det!

Saklig :P :P :P

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For et trist liv du lever som ikke trives på jobb...

Anonymkode: a48df...97e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...