Gå til innhold

Klarer NAV å behandle alle de nye dagpenger-søknadene

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tide slik at folk får betalt lånet på husene sine?

Anonymkode: ec7b8...1f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe

Anonymkode: b0826...3ab

Skrevet

Det tviler jeg sterkt på, de greier nesten ikke å gjøre det til vanlig.

Anonymkode: 1ddb5...fa1

Skrevet

Forventet 175 000 søknader i år mot 7500 på et normalt år. Så dette blir tøft. Jeg meldte meg i dag disponibel for å hjelpe til. Jobber med noe annet i NAV, men nå må vi prioritere å jobbe der det trengs mest.

Anonymkode: d18d9...bba

Skrevet

Nei, det sier seg selv at det ikke er mulig å behandle mangfoldig tusen søknader innen månedsskiftet, De fleste betaler vel lånet 1. i måneden. 

Anonymkode: f46bf...a89

Skrevet

Jeg tipper at de jobber på spreng og utbetaler fleksibelt. Likevel tviler jeg på at de klarer håndtere alle på noen få dager. De er mennesker også. Jeg jobber selv i en annen statlig etat og det er store utfordringer mtp vi er pålagt hjemmekontor, jeg har dårlig internett f.eks.

Har man ikke nok penger til å betale lånet fordi dagpenger/permittering ikke kommer må man kontakte banken. De fleste er imøtekommende i situasjonen vi alle er i.

Anonymkode: 92e24...848

Skrevet

Tviler sterkt, i så fall må de være supermennesker. De har jo en helt vill økning i søknader. 

Anonymkode: 1d9e7...e04

Skrevet

De fleste har vel nylig fått lønn så det haster neppe på dagen å få mer penger. Og de fleste har vel en bufferkonto eller en krisekonto? Det er anbefalt å alltid ha 2 lønninger på konto. Nå skjønner sikkert mange hvorfor 🙈

Anonymkode: 9a7cc...b7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...