Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Jeg er kvalifisert og setter flere vaksiner i uken. Nå har det seg sånn at legekontoret tar jo ikke i mot ting man ikke MÅ, og det skjønner jeg. Men barnet mitt skulle hatt dose 2 av hepatitt vaksinen, eller så må man jo begynne på nytt. Det sitter veeeldig langt inne å gjøre det. Jeg vil jo ikke ha adrenalin klart osv. Hun har ikke reagert på noen av vaksinene hun har fått før, men.. Tenker og å drite i det siden det ikke blir noen utenlandstur i år uansett, hva hadde du gjort? Som sagt, er noe som sier nei inni meg og vil nok følge det. Anonymkode: 53ddb...552
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Kom an på hvilken vaksine, men den der hadde jeg glatt utsatt. Anonymkode: 0ac36...04a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kom an på hvilken vaksine, men den der hadde jeg glatt utsatt. Anonymkode: 0ac36...04a Hepatt a og b. Ja, det er ikke noe hast i det hele tatt. Takk for svar Anonymkode: 53ddb...552
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 Ikke uten adrenalin. Om du kan ta den i bilen utenfor legesenteret, ja, hvorfor ikke. Anonymkode: 196ac...a2e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke uten adrenalin. Om du kan ta den i bilen utenfor legesenteret, ja, hvorfor ikke. Anonymkode: 196ac...a2e Takk for svar. Anonymkode: 53ddb...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå