Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 hei Synes de overdriver veldig, nå forlanger noen portforbud, den går for langt. jeg selv og barnet mitt er i risiko gruppen,men er så glad for vi kan gå ut, Holder oss unna folk, og er flink til og vasker hender når vi kommer inn, men jeg lurer på : tror dere det blir portforbud? jeg personlig synes det da trekkes for langt, holde oss unna folk er greit nok Anonymkode: 055ac...f22
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Jeg tenker at det hadde vært bedre å kjøre fullt portforbud i 2 uker, i stedet for sånn som det er nå hvor folk er usikre på hva de skal gjøre, og noe er åpent og noe er ikke åpent. Anonymkode: b9d19...e6e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at det hadde vært bedre å kjøre fullt portforbud i 2 uker, i stedet for sånn som det er nå hvor folk er usikre på hva de skal gjøre, og noe er åpent og noe er ikke åpent. Anonymkode: b9d19...e6e Portforbud? At man ikke skal kunne gå i skogen? Anonymkode: 16db2...bc0
sug lut Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 (endret) Det er i bunn og grunn rapende uinteressant hva du tenker og mener, heldigvis. Endret 18. mars 2020 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 Det får'n si, folk er spenna gærne der inne. Anonymkode: 16db2...bc0
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #6 Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, sug lut skrev: Det er i bunn og grunn rapende uinteressant hva du tenker og mener, heldigvis. Att det var? Anonymkode: 8a0e3...1bb
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #7 Skrevet 18. mars 2020 Folk er jo gale der inne. Mye «livets skole» folk der tror jeg. Ser forskjell på den gruppen og denne andre som søker helsepersonell. Der ser du forskjellen på utdannede og ikke utdannede. Den er stor. Anonymkode: 71d40...8e9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #8 Skrevet 18. mars 2020 Studenter fra "Livets Harde Skole" er de som mener at de må få refundert vannavgiften når de ikke får bruke hytten og at karantene ikke gjelder når de MÅ ut og handle nødvendigheter som nye pynteputer til stuen. "Hva så om jeg kom hjem fra Syden i går??" Synd det ikke kommer et virus som kun tar folk med lav sosial intelligens og "først meg selv, så meg selv" - syndrom. Anonymkode: a24c2...575
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #9 Skrevet 18. mars 2020 Det håper jeg ikke iverksettes. Håper folk holder seg til reglene vi har om sosial avstand nå, så vi slipper innstramminger. Hvis folk ikke kan fly i skogen tror jeg vi får en voldsom bølge av psykiske sykdommer. Jeg kan forstå at de må gjøre det i svært tettbebygde byer som Wuhan, men ikke i rurale Norge. Anonymkode: 903f5...f32
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #10 Skrevet 18. mars 2020 2 hours ago, Anonym bruker said: Det får'n si, folk er spenna gærne der inne. Anonymkode: 16db2...bc0 det er det ingen tvil om 😅 Anonymkode: 055ac...f22
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #11 Skrevet 18. mars 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Folk er jo gale der inne. Mye «livets skole» folk der tror jeg. Ser forskjell på den gruppen og denne andre som søker helsepersonell. Der ser du forskjellen på utdannede og ikke utdannede. Den er stor. Anonymkode: 71d40...8e9 ja er ganske mange rare innlegg der + mange utlandske og de har sterke meninger, skylder ikke på dem altså,men de som har forslått akkurat dette Anonymkode: 055ac...f22
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #12 Skrevet 18. mars 2020 35 minutes ago, Anonym bruker said: Det håper jeg ikke iverksettes. Håper folk holder seg til reglene vi har om sosial avstand nå, så vi slipper innstramminger. Hvis folk ikke kan fly i skogen tror jeg vi får en voldsom bølge av psykiske sykdommer. Jeg kan forstå at de må gjøre det i svært tettbebygde byer som Wuhan, men ikke i rurale Norge. Anonymkode: 903f5...f32 Nei håper virkelig ikke det. Her jeg bor kan vi fint unngå andre mennesker, og man trenger luft løpet av dag, viktig med aktivitet ute også, har en livlig 7åring Anonymkode: 055ac...f22
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #13 Skrevet 18. mars 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Portforbud? At man ikke skal kunne gå i skogen? Anonymkode: 16db2...bc0 Ja Anonymkode: b9d19...e6e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #14 Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Studenter fra "Livets Harde Skole" er de som mener at de må få refundert vannavgiften når de ikke får bruke hytten og at karantene ikke gjelder når de MÅ ut og handle nødvendigheter som nye pynteputer til stuen. "Hva så om jeg kom hjem fra Syden i går??" Synd det ikke kommer et virus som kun tar folk med lav sosial intelligens og "først meg selv, så meg selv" - syndrom. Anonymkode: a24c2...575 Tror heller at de hyttefolkene der er de som driter penger og dermed tror at de er høyt hevet over resten av verden Anonymkode: b9d19...e6e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #15 Skrevet 18. mars 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: ja er ganske mange rare innlegg der + mange utlandske og de har sterke meninger, skylder ikke på dem altså,men de som har forslått akkurat dette Anonymkode: 055ac...f22 Mye gebrokkent ja. Anonymkode: 71d40...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå