Gå til innhold

Nasjonal dugnad på facebook


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Synes de overdriver veldig, nå forlanger noen portforbud, den går for langt. jeg selv og barnet mitt er i risiko gruppen,men er så glad for vi kan gå ut, Holder oss unna folk, og er flink til og vasker hender når vi kommer inn, men jeg lurer på : tror dere det blir portforbud? jeg personlig synes det da trekkes for langt, holde oss unna folk er greit nok

Anonymkode: 055ac...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det hadde vært bedre å kjøre fullt portforbud i 2 uker, i stedet for sånn som det er nå hvor folk er usikre på hva de skal gjøre, og noe er åpent og noe er ikke åpent.

Anonymkode: b9d19...e6e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det hadde vært bedre å kjøre fullt portforbud i 2 uker, i stedet for sånn som det er nå hvor folk er usikre på hva de skal gjøre, og noe er åpent og noe er ikke åpent.

Anonymkode: b9d19...e6e

Portforbud? At man ikke skal kunne gå i skogen? 

Anonymkode: 16db2...bc0

Skrevet (endret)

Det er i bunn og grunn rapende uinteressant hva du tenker og mener, heldigvis.

Endret av sug lut
Skrevet

Det får'n si, folk er spenna gærne der inne.

Anonymkode: 16db2...bc0

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Det er i bunn og grunn rapende uinteressant hva du tenker og mener, heldigvis.

Att det var? 

Anonymkode: 8a0e3...1bb

Skrevet

Folk er jo gale der inne. Mye «livets skole» folk der tror jeg. Ser forskjell på den gruppen og denne andre som søker helsepersonell. Der ser du forskjellen på utdannede og ikke utdannede. Den er stor.

Anonymkode: 71d40...8e9

Skrevet

Studenter fra "Livets Harde Skole" er de som mener at de må få refundert vannavgiften når de ikke får bruke hytten og at karantene ikke gjelder når de MÅ ut og handle nødvendigheter som nye pynteputer til stuen. "Hva så om jeg kom hjem fra Syden i går??" Synd det ikke kommer et virus som kun tar folk med lav sosial intelligens og "først meg selv, så meg selv" - syndrom. 

Anonymkode: a24c2...575

Skrevet

Det håper jeg ikke iverksettes. Håper folk holder seg til reglene vi har om sosial avstand nå, så vi slipper innstramminger. Hvis folk ikke kan fly i skogen tror jeg vi får en voldsom bølge av psykiske sykdommer. Jeg kan forstå at de må gjøre det i svært tettbebygde byer som Wuhan, men ikke i rurale Norge. 

Anonymkode: 903f5...f32

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Det får'n si, folk er spenna gærne der inne.

Anonymkode: 16db2...bc0

det er det ingen tvil om 😅

Anonymkode: 055ac...f22

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Folk er jo gale der inne. Mye «livets skole» folk der tror jeg. Ser forskjell på den gruppen og denne andre som søker helsepersonell. Der ser du forskjellen på utdannede og ikke utdannede. Den er stor.

Anonymkode: 71d40...8e9

ja er ganske mange rare innlegg der + mange utlandske og de har sterke meninger, skylder ikke på dem altså,men de som har forslått akkurat dette

Anonymkode: 055ac...f22

Skrevet
35 minutes ago, Anonym bruker said:

Det håper jeg ikke iverksettes. Håper folk holder seg til reglene vi har om sosial avstand nå, så vi slipper innstramminger. Hvis folk ikke kan fly i skogen tror jeg vi får en voldsom bølge av psykiske sykdommer. Jeg kan forstå at de må gjøre det i svært tettbebygde byer som Wuhan, men ikke i rurale Norge. 

Anonymkode: 903f5...f32

Nei håper virkelig ikke det. Her jeg bor kan vi fint unngå andre mennesker, og man trenger luft løpet av dag, viktig med aktivitet ute også, har en livlig 7åring

Anonymkode: 055ac...f22

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Portforbud? At man ikke skal kunne gå i skogen? 

Anonymkode: 16db2...bc0

Ja

Anonymkode: b9d19...e6e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Studenter fra "Livets Harde Skole" er de som mener at de må få refundert vannavgiften når de ikke får bruke hytten og at karantene ikke gjelder når de MÅ ut og handle nødvendigheter som nye pynteputer til stuen. "Hva så om jeg kom hjem fra Syden i går??" Synd det ikke kommer et virus som kun tar folk med lav sosial intelligens og "først meg selv, så meg selv" - syndrom. 

Anonymkode: a24c2...575

Tror heller at de hyttefolkene der er de som driter penger og dermed tror at de er høyt hevet over resten av verden

Anonymkode: b9d19...e6e

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

ja er ganske mange rare innlegg der + mange utlandske og de har sterke meninger, skylder ikke på dem altså,men de som har forslått akkurat dette

Anonymkode: 055ac...f22

Mye gebrokkent ja.

Anonymkode: 71d40...8e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...