Gå til innhold

SLUTT Å KJØPE KJØTTDEIGER!!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

27 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja, det kan jeg. Hadde jeg fått tak i kjøtt jeg tåler så.

Anonymkode: 026b6...04d

Rent kjøtt er kjøtt altså. Med mindre du ikke tåler vann og salt heller.. Du kan bare skjære vekk det ytterste laget.

Anonymkode: 214a1...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forsåvidt enig i det ;) Men du kjøper vel ikke 15 pakker karbonadedeig for to uker :P

Anonymkode: 026b6...04d

Det gjør jeg ikke :)
Har heller ikke kjøpt 3 gigapakker med doruller som jeg så noen hadde i handlekurven på Coop Obs! her om dagen.
Men burde kanskje ha gjort det, ungene hadde sikkert syntes at det hadde vært hysterisk morsom å bruke dem til å kle seg ut som mumier  mens mamma og pappa har hjemmekontor :P

Anonymkode: dbd25...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida, men jeg reagerer på mat bare hvis det er noe rart i emballasjen rundt. Har noen få produsenter jeg tåler maten fra, og kjøttdeig var i grunnen bare et eksempel ;)

Anonymkode: 026b6...04d

Høres ut som du egentlig ikke er levedyktig. Eller i hvert fall innbiller deg det.

Anonymkode: 26e4c...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som du egentlig ikke er levedyktig. Eller i hvert fall innbiller deg det.

Anonymkode: 26e4c...462

Altså, man trenger ikke si alt man tenker

Anonymkode: 62156...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spør om de kan legge av til deg neste gang de leverer, det er i hvertfall verdt et forsøk

Anonymkode: 62156...43e

Har spurt to stk. Måtte ringe og høre om morgenen og det er jo greit nok :)

Anonymkode: 026b6...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rent kjøtt er kjøtt altså. Med mindre du ikke tåler vann og salt heller.. Du kan bare skjære vekk det ytterste laget.

Anonymkode: 214a1...b82

Skjære vekk det ytterste laget 😛 heh. Godt forsøk.

Anonymkode: 026b6...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

slutt og skrik da, får vondt i ørene

Anonymkode: 267c3...fff

Unnskyld :(

Anonymkode: 026b6...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør jeg ikke :)
Har heller ikke kjøpt 3 gigapakker med doruller som jeg så noen hadde i handlekurven på Coop Obs! her om dagen.
Men burde kanskje ha gjort det, ungene hadde sikkert syntes at det hadde vært hysterisk morsom å bruke dem til å kle seg ut som mumier  mens mamma og pappa har hjemmekontor :P

Anonymkode: dbd25...83c

hehe :P ja.. ikke like morsomt for de som får løs mage og ikke har nok :o :P

Anonymkode: 026b6...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som du egentlig ikke er levedyktig. Eller i hvert fall innbiller deg det.

Anonymkode: 26e4c...462

Schmart kommentar gitt.

Anonymkode: 026b6...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutes ago, Anonym bruker said:

Skjære vekk det ytterste laget 😛 heh. Godt forsøk.

Anonymkode: 026b6...04d

Mener du seriøst at du bare tåler kjøtt som er pakket inn i noen produsenters emballasje??

Hvis kjøttet blir ødelagt av å være borti plasten så kan du skjære vekk det ytterste laget ja. Før du maler det.

Men du høres ærlig talt sprø ut.

Anonymkode: 214a1...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener du seriøst at du bare tåler kjøtt som er pakket inn i noen produsenters emballasje??

Hvis kjøttet blir ødelagt av å være borti plasten så kan du skjære vekk det ytterste laget ja. Før du maler det.

Men du høres ærlig talt sprø ut.

Anonymkode: 214a1...b82

Jeg bryr meg egentlig ikke om hva du, som fullstendig uvitende, mener om meg altså :P

Du skulle vært i mine sko en uke, så hadde du beklaget deg noe fryktelig etterpå. Men det går jo ikke an, så da kan du egentlig bare sitte der i din egen uvitenhet og tro alt mulig om alle andre :P

Anonymkode: 026b6...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, kjøper ikke det men går det ikke ann å finne kjøttdeig i fryseren? De pleier vel å ha frysevare også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bryr meg egentlig ikke om hva du, som fullstendig uvitende, mener om meg altså :P

Du skulle vært i mine sko en uke, så hadde du beklaget deg noe fryktelig etterpå. Men det går jo ikke an, så da kan du egentlig bare sitte der i din egen uvitenhet og tro alt mulig om alle andre :P

Anonymkode: 026b6...04d

Hvorfor svarer du ikke på spm? Hvis det er emballasjen du reagerer på... Hvorfor kan du da ikke bare skjære bort det som evt berører emballasjen? 

Anonymkode: b8fab...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpe Gilde karbonadedeig i morges, alle butikkene var tomme og de har ingen planer om å bestille.😤

Anonymkode: e2e14...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør jeg ikke :)
Har heller ikke kjøpt 3 gigapakker med doruller som jeg så noen hadde i handlekurven på Coop Obs! her om dagen.
Men burde kanskje ha gjort det, ungene hadde sikkert syntes at det hadde vært hysterisk morsom å bruke dem til å kle seg ut som mumier  mens mamma og pappa har hjemmekontor :P

Anonymkode: dbd25...83c

Tre store pakker dopapir kjøper jeg på obs når det er tilbud, det har jeg gjort i mange år. 

Anonymkode: bc248...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle kjøpe Gilde karbonadedeig i morges, alle butikkene var tomme og de har ingen planer om å bestille.😤

Anonymkode: e2e14...a4c

Hvorfor ikke det?

Anonymkode: 62156...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor svarer du ikke på spm? Hvis det er emballasjen du reagerer på... Hvorfor kan du da ikke bare skjære bort det som evt berører emballasjen? 

Anonymkode: b8fab...f6b

Det går jo ikke på en biff f.eks., som er så tynn fra før av. Eller strimler osv.

Anonymkode: 026b6...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Elina skrev:

Nei, kjøper ikke det men går det ikke ann å finne kjøttdeig i fryseren? De pleier vel å ha frysevare også? 

Mje, nei, dvs de pleier jo å ha alt man trenger i butikkene. Men det er jo ikke noe igjen nå fordi folk hamstrer mat. 

Anonymkode: 026b6...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor må man ha kjøtt i det hele tatt? 

Anonymkode: bfc97...fab

Jeg skulle gjerne spist vegetarisk jeg altså. 

Anonymkode: 026b6...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle kjøpe Gilde karbonadedeig i morges, alle butikkene var tomme og de har ingen planer om å bestille.😤

Anonymkode: e2e14...a4c

Ugh... tomt fra leverandør da, vel.

Anonymkode: 026b6...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mje, nei, dvs de pleier jo å ha alt man trenger i butikkene. Men det er jo ikke noe igjen nå fordi folk hamstrer mat. 

Anonymkode: 026b6...04d

Hva med å dra innom en slakter? De har ofte kjøttdeig både fryst og fersk, i tillegg så kan de feks. ha rein kjøttdeig av hjort. Joda, det er sikkert litt dyrere men der hamstrer iallefall ikke folk på samme måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elina skrev:

Hva med å dra innom en slakter? De har ofte kjøttdeig både fryst og fersk, i tillegg så kan de feks. ha rein kjøttdeig av hjort. Joda, det er sikkert litt dyrere men der hamstrer iallefall ikke folk på samme måte. 

Det er en god idé :) Men alle slakterne som fantes her før i tiden har blitt lagt ned dessverre. Bor ikke sentralt. 

Men det er jo kjekk info hvis noen titter innom tråden og har tilgang på slakter! :) Der bør de vel ha endel kjøtt ja, så lenge de har åpent. 

Jeg klarer meg uten kjøtt, men jeg får mye næring fra det så det er jo ikke bra i lengden. Men jeg har ikke gitt opp enda :P

Anonymkode: 026b6...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...