Gå til innhold

Noen som merker pollen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor på vestlandet. Kjenner meg bittelitt tett i brystet/pusten - slik jeg er hvis det er mye pollen.

Det er sørlig bjørk jeg reagerer på, men ser på pollenvarslingen at det er mest or og hassel nå, beskjeden spredning.

Tenker jo litt på korona, men jeg er virkelig helt fin ellers, har ikke snev av halsvond eller sykdomsfølelse i kroppen

Andre som kjenner pollen nå allerede?

Anonymkode: 36e10...f0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på østlandet og her har pollen sesongen startet. Ta litt allergimedisin og se om det har noen virkning. Virker dette så får du en indikasjon om hva det er. 

Anonymkode: e46ec...959

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor på vestlandet. Kjenner meg bittelitt tett i brystet/pusten - slik jeg er hvis det er mye pollen.

Det er sørlig bjørk jeg reagerer på, men ser på pollenvarslingen at det er mest or og hassel nå, beskjeden spredning.

Tenker jo litt på korona, men jeg er virkelig helt fin ellers, har ikke snev av halsvond eller sykdomsfølelse i kroppen

Andre som kjenner pollen nå allerede?

Anonymkode: 36e10...f0b

Pollen har jeg kjent siden januar, bor i Sarpsborg. Jeg merker pollen med engang, selvom det står 0 på varslingen. Jeg er veldig tett i brystet nå, og veldig slapp. Så tenker at det er allergi. Samtidig holder jeg meg inne eller i hagen. I tilfelle. 

Anonymkode: 8efd7...1e4

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor på østlandet og her har pollen sesongen startet. Ta litt allergimedisin og se om det har noen virkning. Virker dette så får du en indikasjon om hva det er. 

Anonymkode: e46ec...959

Det skal hjelpe med medisin.

Jeg blir noe bedre, men jeg er er skikkelig tett i brystet, slapp og dårlig uansett. Men håper HI merker en bedring 😊

Anonymkode: 8efd7...1e4

Skrevet

Pollenvarslingen er ikke absolutt fasit :) Bor man lunt og beskyttet, med tidlige trær, kan godt den lokale spredningen starte tidligere enn varslene tilsier. 

Anonymkode: ad36e...afd

Skrevet

Jeg var nettopp på apoteket og kjøpte pollenmedisin. Ikke et tidspunkt da jeg kan tenke meg å gå rundt med snufsing og nysing. Jeg kan se for meg de blikkene jeg får i så fall...

Anonymkode: 04b33...ed7

Skrevet

Ja, har begynt å merke det - litt snufsete, sår i halsen, tett i brystet og slapp. Vestlandet her også. Høres kanskje virus-syk ut, men kjenner igjen pollen-symptomene, så rimelig sikker på at det er det

Skrevet

Ja da! Fikk tidenes verste reaksjon på hvete her om dagen, den blir verre når pollenet ute begynner. Ifølge pollenvarselet er det beskjeden spredning rundt her, men er nok litt mer her jeg bor.

Anonymkode: 96843...230

Skrevet

Har merka siden januar/februar altså.................................. Så hasselrakler på trea i tidlig februar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...