Gå til innhold

Snoker du på jobb tlf til mannen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eventuelt hva sjekker du og hva finner du?

Anonymkode: 4e48e...cb9

Herregud, du er ikke seriøs vel? Det har du ikke lov til, der har du ingenting å gjøre.

Anonymkode: f7b02...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, du er ikke seriøs vel? Det har du ikke lov til, der har du ingenting å gjøre.

Anonymkode: f7b02...e0d

Ehm, det er mannen min.

Kanskje han flørter med noen? 

Anonymkode: 4e48e...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehm, det er mannen min.

Kanskje han flørter med noen? 

Anonymkode: 4e48e...cb9

Ehhh, det er JOBB telefon, du har ikke noe der å gjøre.

Anonymkode: f7b02...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ehm, det er mannen min.

Kanskje han flørter med noen? 

Anonymkode: 4e48e...cb9

Unnskyld meg, men er du litt dum? 

Anonymkode: 5e243...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hverken jobbtelefon, privattelefon eller pc. Hans er hans og mitt er mitt.

Anonymkode: 3e3c5...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men snoket en gang på privat tlf hans, for å få bekreftet mine mistanker om utroskap. Det fikk jeg.

 

Anonymkode: e454c...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snoker slett ikke på min manns telefon. Han bruker sin private telefon til jobbmeldinger, samtaler og epost, og jeg har hverken interesse for eller lyst til å ha innsyn i konfidensielle ting fra hans jobb. 

Hvis du har så lite tillit til mannen din burde du ta tak i problemet på en helt annen måte enn å snoke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snoker ikke, men jeg har tilgang til hans telefon og mail da vi jobber sammen. Dvs han er selvstendig næringsdrivende og jeg bidrar. Oppdragsgiverne er selvsagt informert om dette.

Hadde det ikke vært for dette så hadde jeg selvsagt holdt meg unna.

Anonymkode: 01a6f...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Min søster er gift med en sånn som snoker. Hun er veldig sosial og kjenner mange. Han er motsatt. Så han blir sjalu. Nå har han sjekket mobil og funnet ut at hun har snakket med en hun gikk på vidergående med. Dem har snakket litt på messanger. Bare vanlig prat. Ingen flørting. Hun har mange guttekompiser. Når han så det så tok han ut simkort fra mobil. Ble ett helvetes liv. Min søster tar ikke i mot dritt fra noen. I går så hun at han har satt opp ett lite kamera på stua. Det var nok. Så nå har hun bestemt seg for å ta med barna å flytte så fort som mulig 

Anonymkode: f933a...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Min søster er gift med en sånn som snoker. Hun er veldig sosial og kjenner mange. Han er motsatt. Så han blir sjalu. Nå har han sjekket mobil og funnet ut at hun har snakket med en hun gikk på vidergående med. Dem har snakket litt på messanger. Bare vanlig prat. Ingen flørting. Hun har mange guttekompiser. Når han så det så tok han ut simkort fra mobil. Ble ett helvetes liv. Min søster tar ikke i mot dritt fra noen. I går så hun at han har satt opp ett lite kamera på stua. Det var nok. Så nå har hun bestemt seg for å ta med barna å flytte så fort som mulig 

Anonymkode: f933a...1a3

Så bra av din søster! Slikt skal man ikke finne seg i! Kjedelig at hun får dette akkurat nå, men da får hun kanskje litt tid til å forberede seg, om ikke annet. Bra hun har deg som støtte :)

Hi - det du holder på med er ikke lov, mange har konfidensiell informasjon på jobbtelefonene sine. Hvis det er du som har mann som krypterer telefonen sin, kjøper sextjenester osv. - gå fra mannen og skaff deg hjelp!

Anonymkode: f1901...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...