Gå til innhold

Svigerfar som endrer personlighet etter ny dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alltid hatt et nært forhold i vår lille familie, både mannens side og min side. Så fikk svigerfar seg ny dame etter å ha vært gift i «alle» år. Og han endret seg totalt med ny dame. Vi kjenner han ikke igjen i verken verdier eller prioriteringer, og det bare toppet seg nå når han ikke en gang orket å ringe for å gratulere jenta vår med 4 års dagen sin. Jeg er så skuffet, og lei meg på jentas vegne som har en familie på den ene siden som hun har gått fra å være nær og høyt verdsatt hos, til å nå ikke få en oppmerksomhet på 4 årsdagen sin en gang..

Jeg forstår ikke at en person kan forandre seg så drastisk på alle mulige måter omtrent over natten. Han har gått fra å være en skikkelig familiemann, tålmodig og leken bestefar, et godt forbilde for ungene sine.. til å nå ikke en gang ta en telefon til dem når de har bursdag! Han har store planer med den nye dama, og hennes familie er ofte inkludert i planene som vi ikke har fått hørt noe om før billettene er bestilt... 

Måtte bare lufte det, fordi skuffelsene bare toppet seg i dag.. 

Hva gjør at et godt voksent menneske plutselig blir en fremmed?

Anonymkode: 01bb2...7e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn husker ikke på datoer. Glemt det, noe 80% av menn gjør.

Anonymkode: 9c81a...812

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menn husker ikke på datoer. Glemt det, noe 80% av menn gjør.

Anonymkode: 9c81a...812

Helt ok å glemme bursdager i blant, men det var ikke tilfellet. Vi fikk vippset en hundrelapp med teksten «bursdag» så han var klar over at hun hadde bursdag. Han bare orket ikke å ringe eller sende en sms for å gratulere henne med dagen, eller engasjere seg bittelitt i en veldig stolt 4 åring som vil fortelle om dagen sin.. 

Dette er bare totalt motstridene for hvordan denne mannen har vært frem til han fant seg ny dame. Begynner jo å lure, er det dama det er noe galt med som får han slik eller mannen selv som har valgt dette. 

HI

Skrevet

Da er han bare en av dem som tenker kun med snoppen...

Anonymkode: 99eac...5da

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Helt ok å glemme bursdager i blant, men det var ikke tilfellet. Vi fikk vippset en hundrelapp med teksten «bursdag» så han var klar over at hun hadde bursdag. Han bare orket ikke å ringe eller sende en sms for å gratulere henne med dagen, eller engasjere seg bittelitt i en veldig stolt 4 åring som vil fortelle om dagen sin.. 

Dette er bare totalt motstridene for hvordan denne mannen har vært frem til han fant seg ny dame. Begynner jo å lure, er det dama det er noe galt med som får han slik eller mannen selv som har valgt dette. 

HI

Midtlivskrise. Mann med desperat jakt på ungdommen.

Anonymkode: 6e6b3...c58

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Midtlivskrise. Mann med desperat jakt på ungdommen.

Anonymkode: 6e6b3...c58

Godt mulig det ja..

HI

Skrevet

Kanskje hun er en heks.

Anonymkode: afb10...e4e

Skrevet

Vær raus en periode. Mye skjer nå 

Anonymkode: 62ba4...f66

Skrevet

Kanskje han rett og slett er lykkelig 😊

Anonymkode: e0f68...4a8

Skrevet

Vippser en hundrelapp og skriver "bursdag" ? Sorry. Han tenker ikke klart om dagen. Han er enfoldig og tenker kun med pikken.

Skrevet

Jeg vedder temmelig mye på at det har vært din svigermor som har husket på sånt alltid. Det er så typisk. Så nå når han ikke har henne, så har han heller ingen oversikt lengre. Ikke blir forbauset om han ikke husker dere heller......

Anonymkode: dd502...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...