Gå til innhold

Formuesskatt, noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde 1.2 mill på konto i fjor, må jeg skatte av disse?

Anonymkode: d7f25...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 87574...ca3

Skrevet

Du betaler vel 1 % formuesskatt over innslagspunktet. Mener det er 1.4 mill? 🤔 Så om du har verdi i bolig og penger på bok så betaler du formuesskatt over dette. Er ikke store summen altså. 

Anonymkode: ade37...489

Skrevet

Det håper jeg da

Anonymkode: 83571...fb6

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Hvis du har en del gjeld betaler du ikke, bare hvis nettoformue overstiger 1,5 million. 3 millioner dersom du har ektefelle. Og 0,85% er da ikke så ille når man eier såpass mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...