Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Jeg hadde 1.2 mill på konto i fjor, må jeg skatte av disse? Anonymkode: d7f25...6a3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Du betaler vel 1 % formuesskatt over innslagspunktet. Mener det er 1.4 mill? 🤔 Så om du har verdi i bolig og penger på bok så betaler du formuesskatt over dette. Er ikke store summen altså. Anonymkode: ade37...489
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Det håper jeg da Anonymkode: 83571...fb6
Mia_73 Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Ikke nødvendigvis. Hvis du har en del gjeld betaler du ikke, bare hvis nettoformue overstiger 1,5 million. 3 millioner dersom du har ektefelle. Og 0,85% er da ikke så ille når man eier såpass mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå