Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har nettopp oppdaget en kul... Anonymkode: bbfa9...f4c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Min mor hadde for mange år siden og ble helt frisk Bestill deg en legetime slik at du får sjekket kulen. Husk at de aller, aller fleste kulene er godartede! Og skulle det være noe mer så er tallene for å komme seg gjennom det kjempegode! Ta en telefon til legen i morgen, hvis du ikke allerede har bestilt deg en time. Anonymkode: 29c4d...712
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Ja, kjenner to, begge er gamle og kreftfri i dag, Kjenner mange som har oppdaget kul og som det ikke var noe farlig kuler. Bestill deg legetime. Anonymkode: a3aef...34e
MarshOfDecay Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har hatt brystkreft i seks år. Sjekk info her om hvordan du skal undersøke brystene: https://kreftforeningen.no/rosasloyfe/om-brystkreft/selvundersokelse-av-brystene/ Anbefaler å ta kontakt med lege i morgen. Si hva det gjelder, slik at du får hastetime. Lykke til ❤️
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Ta kontakt med lege i morgen, så får du komme inn med en gang. Alle kuler skal sjekkes, og i de aller fleste tilfeller er kulen helt ufarlig. Jeg har funnet kul to ganger, og ingen av dem har vært kreft. Lykke til ❤️ Anonymkode: 2896d...b4d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #6 Skrevet 20. mars 2020 Kulen er litt stor... Jeg er redd..... Har vært i kontakt med lege... venter på utredning... men det vil jo ta år og dag nå.... Hvordan kjennes en ufarlig kul ut? Anonymkode: bbfa9...f4c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #7 Skrevet 20. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kulen er litt stor... Jeg er redd..... Har vært i kontakt med lege... venter på utredning... men det vil jo ta år og dag nå.... Hvordan kjennes en ufarlig kul ut? Anonymkode: bbfa9...f4c Det skal ta maks en uke! Hvis legen har bedt deg om å vente eller se det an tar du kontakt med brystdiagnostisk senter direkte. Du skal IKKE vente mer enn noen dager på å få komme inn på ultralyd/mammografi, corona eller ikke! Anonymkode: 2896d...b4d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #8 Skrevet 20. mars 2020 Folk med kreft blir prioritert, også nå i denne tiden. Har ei god venninne som fikk brystkreft da hun bare var 34 år. Var en hard tid med cellegift og behandlinger, men hun klarte seg og er i dag 5mår senere, helt frisk og uten ettervirkninger. Brystkreft har en god prognose om det oppdages innen rimelig tid, så ver litt frempå du og ikke gi deg om ting går litt tregere oppi kaoset nå. Lykke til❤️ Anonymkode: 4d670...f93
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #9 Skrevet 25. mars 2020 4 ukers ventetid og deretter er det vel ventetid på resultat... Jeg opplever det veldig tungt... Anonymkode: bbfa9...f4c
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #10 Skrevet 25. mars 2020 På 20.3.2020 den 23.08, Anonym bruker skrev: Kulen er litt stor... Jeg er redd..... Har vært i kontakt med lege... venter på utredning... men det vil jo ta år og dag nå.... Hvordan kjennes en ufarlig kul ut? Anonymkode: bbfa9...f4c Glatt og bevegelig Anonymkode: 816d1...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå