Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Tipper mange ikke tåler å være tett på partner i lang tid uten andre støtdempere. Anonymkode: 2689a...0a0
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Jeg giftet meg og har gitt lovnad om «i gode og onde dager» vi skal så køsrt klare dette med en dose raushet og tålmodighet for hverandre Anonymkode: 7c16e...afa
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Hvis man ikke klarer å leve med partneren sin MED partneren sin så er man bare rett og slett tragisk. Man har, i Norge, stort sett valgt frivillig å gifte seg. (Seff unna hvis det viste seg at hn var psykopat og avviker) Ferdig snakka. Anonymkode: b9c42...457
shewolf Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Vi sitter ikke oppå hverandre og har hver vår hobby. Men jeg er heldigvis veldig glad i kjæresten min i utgangspunktet da- så jeg tror det hadde gått fint uansett. Kommer litt an på innstillingen man har tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Vi kommer til å ha mye negative ringvirkninger av denne situasjonen, en av de er også skilsmisser og fulle avtaler på familiekontor rundt omkring. Dette sier jo mange eksperter. Veldig logisk også når man er mye mer sammen.. Anonymkode: 04384...dc6
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 Snarere tvert i mot. Vi jobber fullt, men tempo etter jobb er jo skrudd helt ned. Da får vi tid sammen og jeg må bare skryte av meg selv - min smak i menn er aldeles utsøkt. Min mann er verdens beste fyr! Anonymkode: d7845...b7b
frk Nilsen Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 Så lenge det er nok vin er det håp Satser på at det går bra, viktig at vi gir hverandre litt rom i hverdagen og tåler om det blir litt muggent på hjemmekontoret av og til.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 Hos oss går det greit. Mannen jobber og jeg er hjemme med barna. Syns nesten det er litt deilig med all "fri," jeg. Ja, hjemmeskole noen timer, men mye lek og gøy. Også fri hver ettermiddag. Deilig å slippe treninger og kakebaking og cuper og dugnader. 😅 Anonymkode: ae110...af1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #9 Skrevet 17. mars 2020 5 minutter siden, frk Nilsen skrev: Så lenge det er nok vin er det håp Satser på at det går bra, viktig at vi gir hverandre litt rom i hverdagen og tåler om det blir litt muggent på hjemmekontoret av og til. Hehe... Vi satt akkurat å snakket om det. Tenker at alkohol gjør folk mindre gjennomtenkt når det kommer til ting som nærkontakt og slik er det vel bare et spørsmål og tid til polet stenger. Snakker om kanskje vi skal hamstre litt i tilfelle dette blir langvarig, er jo ikke slik at det ikke tåler å bli lagres Men over til saken, de fleste er hverken i isolat eller karantene, og kan ta en gå eller løpetur for å få litt tid for seg selv. Og kommer man i isolat eller karantene så er det ikke så mange ukene. De fleste klarer å være på ei liten hytte sammen flere uker i strekk om sommeren så dette bør man klare, og gjør man ikke det har man allerede problemer uavhengig av Korona eller ikke Anonymkode: ede54...1d4
KellyTaylor Skrevet 17. mars 2020 #10 Skrevet 17. mars 2020 Nå klarer vi 5 ukers ferie om sommeren og klarer nok dette også.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #11 Skrevet 17. mars 2020 Er glad vi har to tv-stuer da jeg er hjemme med ungene samtidig som jeg skal gjøre litt på hjemmekontoret hele dagen og foreløpig litt overveldet. Mannen på jobb og er litt sliten, mutt når han kommer hjem, litt usikker på fremtiden på jobb som mange andre mm. Så vi koser oss med middag og er med ungene. Når de er i seng sitter vi på hver vår stue og koser oss med våre egne favoritter - vi har veldig ulik smak på serie/ film og trenger å koble ut... Anonymkode: 099fc...353
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #12 Skrevet 17. mars 2020 Nå blir sikkert mange irritert på meg. Vi har et utrolig bra samliv og samhold. Vi ser hverandre og ser når den andre trenger litt egentid eller avlastning. Vi har det faktisk veldig fint sammen. 😊 Anonymkode: 2ab5b...ef2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #13 Skrevet 17. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå blir sikkert mange irritert på meg. Vi har et utrolig bra samliv og samhold. Vi ser hverandre og ser når den andre trenger litt egentid eller avlastning. Vi har det faktisk veldig fint sammen. 😊 Anonymkode: 2ab5b...ef2 Hvorfor skulle man bli irritert på det? Anonymkode: ede54...1d4
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #14 Skrevet 18. mars 2020 Jeg er så utrolig glad jeg er samboer med han jeg er samboer med nå. Hadde jeg vært sammen med eksem så hadde det ikke gått mange ukene før vi hadde klikka på hverandre. Vi kommer til å klare oss fint gjennom dette. Vi har delt dagene litt, så vi jobber turnus på "kontoret". Begge må jobbe, så da kan vi få litt fred og ro en liten stund. Vi har laget oss en dagsplan, og får ungene ut litt i løpet av dagen. Vi satser på at rutiner og lek og moro bidrar til at ungene holder seg nogenlunde venner😂 Anonymkode: 7548c...8ce
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #15 Skrevet 18. mars 2020 Gla jeg er singel Anonymkode: 62d2e...912
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #16 Skrevet 18. mars 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så utrolig glad jeg er samboer med han jeg er samboer med nå. Hadde jeg vært sammen med eksem så hadde det ikke gått mange ukene før vi hadde klikka på hverandre. Vi kommer til å klare oss fint gjennom dette. Vi har delt dagene litt, så vi jobber turnus på "kontoret". Begge må jobbe, så da kan vi få litt fred og ro en liten stund. Vi har laget oss en dagsplan, og får ungene ut litt i løpet av dagen. Vi satser på at rutiner og lek og moro bidrar til at ungene holder seg nogenlunde venner😂 Anonymkode: 7548c...8ce Eksem klør forferdelig. Hadde også klikka. 😂😂😂 Anonymkode: 2ab5b...ef2
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #17 Skrevet 18. mars 2020 Vi har heldigvis ganske stort hus, så ingen trenger sitte oppå hverandre hele tiden. Akkurat nå er ungene ute på trampolina, jeg sitter i stua og mannen maler et rom i 2.etg. Lite friksjon her ihvertfall. De er jo noen som spår en babyboom neste året også, at all tiden vi har sammen vil resultere i flere graviditeter Anonymkode: 9fdbd...9c1
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #18 Skrevet 18. mars 2020 Vel, vi jobber. Hjemmekontor for alle mann. To tenåringer med masse skolearbeid og trening, to voksne med hvert vårt hjemmekontor. Skilsmisse er like nært eller fjernt som det var før vi ble hjemmearbeidende. Anonymkode: d9f78...bce
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #19 Skrevet 18. mars 2020 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eksem klør forferdelig. Hadde også klikka. 😂😂😂 Anonymkode: 2ab5b...ef2 Haha😂 Jeg så skrivefeilen etterpå🙈 Anonymkode: 7548c...8ce
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #20 Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Haha😂 Jeg så skrivefeilen etterpå🙈 Anonymkode: 7548c...8ce Godt å knise litt på dager som dette. 😊 Anonymkode: 2ab5b...ef2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #21 Skrevet 19. mars 2020 For 6 mnd siden hadde dette vært ren tortur for oss. Nå er jeg evig takknemlig for at det er HAN jeg skal dele karantene med; solid, trygg, med trygg jobb og en tålmodighet av en annen verden! Anonymkode: b1d64...06f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #22 Skrevet 19. mars 2020 Det blir nok en del skilsmisser og babyer etter dette tenker jeg. Lurt det med nok vin ja. Anonymkode: fbfe0...eb5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #23 Skrevet 19. mars 2020 Jeg tror sjansen for skilsmisse har minket hos oss. Mindre stress, masse tid med barna og mer tid til alt det vi vanligvis ikke har tid til. Anonymkode: c1740...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå