Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #26 Skrevet 18. mars 2020 Det er lov å kjenne på alt nå. Ingen som kan si noe annet. Ja, man kan prøve å sette et større perspektiv. Men det er likevel lov å være skuffet, og kjenne på at ting er kjipt nå. Samme som en tråd i går. Om hvor slitsomt noen foreldre synes det er å skal hjelpe til med skole arbeid osv. Alle er forskjellige. Barn som voksene. Anonymkode: c1ba7...085
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #27 Skrevet 18. mars 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Å være russ er ikke ensbetydig med at man plutselig blir dum🙃 Da jeg har russ var jeg avholds. Vi møttes ute og hang sammen, spiste på kafe, snakket om skoleåret og gjorde russeknuter. Ingenting som gagnet samfunnet og miljøet negativt. Vi hadde en russ mot rus kampanje og ja, det var noen idioter som risikerte å ødelegge for alle andre, men jeg kan hvertfall se tilbake på russetiden som en god feiring uten dumme valg og kan faktisk også bekrefte at man ikke blir stokkdum fordi man tar på seg russedressen :):):):) Anonymkode: dc609...ba7 Jo, dessverre er det stort sett ensbetydende med å gjøre store feilgrep. Anonymkode: ff394...f12
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #28 Skrevet 18. mars 2020 Russefeiringen i Norge er komplett idiotisk og noe utlandet ser måpende på - prøv å forklare utlendinger at ungdommer bruker vanvittige summer på flatfyll, jævlige russelåter om voldtekt og rus og store massefester FØR eksamen og så se på ansiktsuttrykket deres, det er like fascinerende hver gang Når det er sagt, så forstår jeg at elevene er skuffet over ikke å kunne feire med vennene sine. Men hvis det her fører til at russetida blir lagt til etter eksamen og redusert til et par ukers feiring, er nok ikke jeg den eneste som kommer til å juble. Anonymkode: fefc3...25e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #29 Skrevet 18. mars 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan de ikke begynne i mai hvis alt er tilbake til normalt( tilnærmet normalt? Trenger ikke feire en hele april og nesten hele mai. Da vi var russ, feira vi fra 8 mai til 17 mai. Trenger ikke være lengere. Anonymkode: a6550...903 Det kommer jo ikke til å være over i mai... 🙄🤦🏻♀️ Anonymkode: 67160...629
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #30 Skrevet 18. mars 2020 Jeg er ingen forkjemper for russefeiring (hvilke snart 40-åringer er det..). Men jeg skjønner dette er kjedelig for ungdommen. Jeg syntes også russetiden var gøy.. I motsetning til bursdager og påske som kommer til å skje hvert år, og bryllup og konfirmasjoner som kan utsettes.. så blir det neppe russefeiring for disse. De fleste starter vel på folkehøyskole eller høyere utdanning( lærling?) nå. Anonymkode: 596fc...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå