Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Blir trukket i slutten av mars for trening april- som jeg får fordi senteret er trengt. Jeg blir permittert og må kutte utgifter. Senteret har informert om at trekket løper (felles info), men kan de tvinge meg til å betale for noe jeg ikke får? Anonymkode: 730ac...37d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 De kan vel ikke tvinge deg, men dersom senteret får åpne igjen før 1. april må du kanskje betale likevel. De aller fleste har vel 1 mnds oppsigelsestid. Dersom senteret må ha stengt i april også, får du helt sikkert pengene tilbake. Send en epost til senteret ditt og spør Anonymkode: e14d4...425
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: De kan vel ikke tvinge deg, men dersom senteret får åpne igjen før 1. april må du kanskje betale likevel. De aller fleste har vel 1 mnds oppsigelsestid. Dersom senteret må ha stengt i april også, får du helt sikkert pengene tilbake. Send en epost til senteret ditt og spør Anonymkode: e14d4...425 Jeg har spurt, de viser til at de trenger inntekt- men det gjør jeg også. Vil ikke betale for noe jeg ikke får når jeg har så dårlig råd. Anonymkode: 730ac...37d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har spurt, de viser til at de trenger inntekt- men det gjør jeg også. Vil ikke betale for noe jeg ikke får når jeg har så dårlig råd. Anonymkode: 730ac...37d De trenger inntekt? Hærregud. Det gjør de fleste bedrifter, men når de ikke kan levere det man betaler for, så skal man ikke betale. Man går jo ikke å handler seg en usynlig middag på en stengt restaurant. Men uansett, de aller fleste treningssentrene har det sånn at du skal kunne fryse abonnementet ditt i tre mnd. Sjekk om det går an i det minste. Anonymkode: b772a...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå