Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Jeg er alene med mitt barn og sønnen min har en kamerat og de er og alene. Ingen av oss er syke/symptomer eller noe. Vet at vi skal begrense spredning osv men det er kun vi 4 som er sammen og ikke med noen andre. hvor ille er det at de overnatter hos hverandre.. jeg må på jobb og kan ikke etterlate sønnen min til besteforeldre da de er i risikogruppe. de er kun sammen med oss og vi er kun sammen med de. I kommunen vår er det 9 av 40000 som er smittet. Hadde dere reagert på det? Anonymkode: 89e3d...0d5
TøffiTrynet☠ Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Nei, det hadde jeg ikke reagert på. Det blir jo nærmest som en familie. Hadde reagert mer på om du hadde sent han til besteforeldre. Man gjør så godt man kan i denne situasjonen. Klem! ❤️
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Vi gjør det samme, bare at vi er 4 voksne og det er kun barna som er sammen. Men vi voksne omgås heller ingen andre. Har vært overnatting, men de delte ikke seng slik de vanligvis gjør. Anonymkode: 630f4...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå