Gå til innhold

Livet etter corona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke forandringer vil vi se i oppførsel og livsstil framover?
Personlig håper jeg vi får mindre av all den unorske klemmingen og omfavnelsen som vi har blitt påvirket til å innføre. Greit å vise empati, men omfavnelser etter en ukes fravær er over the top for meg.

Anonymkode: 2d963...be7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, den klemmingen er ikke unorsk, bare se til resten av verden, Italia, Spania, Frankrike+++ det er enda mer av den klemmingen der.

For det andre jeg tror det fleste andre savner denne klemmingen, og folk vil sette mer pris på den i ettertid så tror heller det blir mer av den

Anonymkode: caadf...3ec

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke vi kommer til å slutte å klemme hverandre!

Anonymkode: 710e6...ff9

Skrevet

Av alle ting å ønske seg, så må jeg si jeg synes dette var en spesiell ting å legge vekt på. Jeg er ingen klemmer, blir ofte litt ukonfortabel av det. Men det er bra at ikke alle er som meg, ønsker jo ikke at alle andre skal slutte å klemme bare fordi jeg blir litt ukomfortabel av det.

Anonymkode: 79acf...cd4

Skrevet

Slutt å fly til Granca, Alpene, Maldivene, Vietnam, Kina og Sør-Afrika, så skal vi snakkes.

Anonymkode: 6dead...f66

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke forandringer vil vi se i oppførsel og livsstil framover?
Personlig håper jeg vi får mindre av all den unorske klemmingen og omfavnelsen som vi har blitt påvirket til å innføre. Greit å vise empati, men omfavnelser etter en ukes fravær er over the top for meg.

Anonymkode: 2d963...be7

Jeg er 49 og husker at vi drev med den klemmingen allerede da jeg gikk på videregående. Vi hadde utenlandsk besøk (klasse fra Sveits) og de var SÅ overrasket over all klemmingen, den var ny for dem. De antok at det var noe typisk norsk. 

Anonymkode: b77a0...680

Skrevet

Jeg håper det blir slutt på å fly fra Oslo til Bergen for en business-mann bare for å levere et dokument eller spise lunsj.
Det går ca 35 avganger mellom Oslo og Bergen hver dag, ca 30 mellom Oslo og Stavanger, og ca 30 mellom Oslo og Trondheim. Det må ta slutt. 

Anonymkode: 269c9...ecb

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper det blir slutt på å fly fra Oslo til Bergen for en business-mann bare for å levere et dokument eller spise lunsj.
Det går ca 35 avganger mellom Oslo og Bergen hver dag, ca 30 mellom Oslo og Stavanger, og ca 30 mellom Oslo og Trondheim. Det må ta slutt. 

Hvorfor i all VERDEN skulle folk slutta med det :P

Anonymkode: 5ae35...be2

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i all VERDEN skulle folk slutta med det :P

Anonymkode: 5ae35...be2

Fordi de lærer seg at man faktisk kan kommunisere på andre måter enn å møtes fysisk

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fordi de lærer seg at man faktisk kan kommunisere på andre måter enn å møtes fysisk

Skype, mail osv. Det funker fint. Og så slipper man å forurense så sykt mye. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skype, mail osv. Det funker fint. Og så slipper man å forurense så sykt mye. 

Akkurat det som var poenget mitt

Skrevet

Jeg gleder meg allerede til jeg kan klemme folk igjen. Kommer til å gjøre mye mer av det, tror jeg faktisk, for nå kjenner jeg hvordan jeg savner det. Ellers tror jeg det blir som de fleste nyttårsforsetter: Det går tre måneder, og så er vi tilbake der vi var. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...