Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Ser ut som om mannen og jeg kanskje kommer til å bli beordret på jobb noen dager (samfunnskritisk). Vi har i utgangspunktet hjemmekontor, men at kan ikke gjøres der, og kommer til å prøve å få det til at ikke begge må ut de samme dagen. Men dersom vi må, er vi kvalifisert til å kunne benytte oss av SFO og barnehage. Så til spørsmålet mitt, dersom vi må gjøre det (som vi ikke ønsker), når barna er på SFO, gjør de skolearbeidet der, eller må vi ta det med dem på kvelden? Anonymkode: c00a0...1dd
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Om de er der i skoletiden så gjør de skolearbeid her i alle fall. Følger samme arbeidsplan som vi andre har fått for å gjøre hjemme. Anonymkode: 9a831...3fb
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om de er der i skoletiden så gjør de skolearbeid her i alle fall. Følger samme arbeidsplan som vi andre har fått for å gjøre hjemme. Anonymkode: 9a831...3fb Tusen takk for svar Anonymkode: c00a0...1dd
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Fått beskjed om at lærer vil være der 8.15-13.30. Anonymkode: da0fe...1a1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Uff vi må kanskje også dette til neste uke, kjenner jeg kvier meg litt. Er det mange barn der deres er ? Anonymkode: 120e6...88f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uff vi må kanskje også dette til neste uke, kjenner jeg kvier meg litt. Er det mange barn der deres er ? Anonymkode: 120e6...88f Er ikke mer enn en 3-4 stykker på trinnet til det barnet det er snakke om. 2 i barnehagen til minste Eldste klarer seg fint alene hjemme Anonymkode: c00a0...1dd
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uff vi må kanskje også dette til neste uke, kjenner jeg kvier meg litt. Er det mange barn der deres er ? Anonymkode: 120e6...88f Jeg leste at det er 60 barn som får tilbud om dette i min kommune. Litt usikker på om det er i "gamlekommunen" med ca 25 000 innbyggere, eller om det var i hele nykommunen som har nærmere 40 000 innbyggere. Så mange er det nok ikke noen steder, for det er gitt beskjed om at det er strenge kriterier, kun eneforeldre i kritiske stillinger, der hvor begge foreldre har kritiske stillinger og noen andre grupper. Tror det også er åpnet for at noen barn tilknyttet barnevernet også kan få tilbud, etter individuell vurdering. Anonymkode: c9068...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå