Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Han duger til ingenting når det kommer til foreldrerollen. Driter i alt av regler. Nå er det hjemmeskole og han lar barna sove til langt på dag. Tipper det er fordi han nyter at de sover. Kostholdet er drit, døgnrytmen er drit, misjon er nothing. Han har ikke tatt de med utenfor døra i de mange turløypene siden de reiste til han på onsdag. Blæh!! Anonymkode: 9bdfd...424
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Det får du ikke gjort noe med. Så lenge ungene gjør lekser, får mat og spiser så bør det være greit. Du kan ta de med ut når du får dem hjem. Anonymkode: 43297...327
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Tror hele Norge må i parterapi når dette er over😅 Anonymkode: 01640...c35
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Hvorfor gjør det så innmari mye, da? Vi vet jo alle at det hjemmeskoletullet bare er for å holde ungene beskjeftiget. De lærer ikke noe av det likevel. Anonymkode: 606f5...45b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Dem sover lenge her også og så gjør vi skolearbeid litt utpå dagen.. Forventer ikke å få " normale" dager nå Anonymkode: 41dae...836
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor gjør det så innmari mye, da? Vi vet jo alle at det hjemmeskoletullet bare er for å holde ungene beskjeftiget. De lærer ikke noe av det likevel. Anonymkode: 606f5...45b Snakk for deg selv. Her må det jobbes og det trenes osv. Absolutt ikke spilt tid! Anonymkode: b6d69...c76
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 Min får sove til kl 10. Da har han rikelig med tid til oppgavene som gies. Tenker du ikke skal bry deg så innmari om det er sløvt hjemme hos far denne uka. Sier lærerene noe til deg ber du dem ringe far. Hans uke hans ansvar. Anonymkode: dc843...1c8
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 Her krever skolen at elevene logger inn på morgenen og har kontakt med læreren sin. Ellers får de fravær. Men det er kanskje forskjellig fra sted til sted. Anonymkode: b6d69...c76
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #9 Skrevet 17. mars 2020 Vi sover til vi våkner og starter dagen når vi er klare. Er ikke fordi det er godt når barna sover, det tar jo tilsvarende lenger tid før de sovner om kvelden. 😛 Men det er godt å ta det litt avslappet når man har muligheten. Anonymkode: 9c149...8f9
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #10 Skrevet 17. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her krever skolen at elevene logger inn på morgenen og har kontakt med læreren sin. Ellers får de fravær. Men det er kanskje forskjellig fra sted til sted. Anonymkode: b6d69...c76 Det er det nok. Her har klassen videomøte kl 10, men det er ikke obligatorisk. Anonymkode: 9c149...8f9
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #11 Skrevet 17. mars 2020 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakk for deg selv. Her må det jobbes og det trenes osv. Absolutt ikke spilt tid! Anonymkode: b6d69...c76 Ja, da er det vel fordi dere henger etter til vanlig, da. Anonymkode: 606f5...45b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #12 Skrevet 18. mars 2020 På 17.3.2020 den 13.45, Anonym bruker skrev: Tror hele Norge må i parterapi når dette er over😅 Anonymkode: 01640...c35 Hahahaha jeg dør av latter 😂 Anonymkode: 7b1da...1fd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2020 #13 Skrevet 18. mars 2020 Jeg lever akkurat slik jeg gjorde før corona, stå opp sammen med barna, dusje/spise. Levere i barnehagen, kjøre til jobb, handle mat i butikk på vei fra jobben (går inn i butikk) uten å tenke en tanke om hamstre eller tenke på corona. Det er ikke første gangen det er en jævla pandemi. Virus vil alltid være her Anonymkode: 7b1da...1fd
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #14 Skrevet 19. mars 2020 På 17.3.2020 den 17.21, Anonym bruker skrev: Hvorfor gjør det så innmari mye, da? Vi vet jo alle at det hjemmeskoletullet bare er for å holde ungene beskjeftiget. De lærer ikke noe av det likevel. Anonymkode: 606f5...45b Da burde du klage på hjemmeskoleordningen ved dine barns skole. Her lærer de mye og følger pensum. Lærerene gjør en fantastisk jobb. Anonymkode: 56182...0a1
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #15 Skrevet 19. mars 2020 HI her Peoblemet er ikke at han utsetter skolearbeidet og tar det igjen. Han lar de sove og blåser i skolearbeid. Barna har pålagt pålogging 8.30. Anonymkode: 9bdfd...424
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #16 Skrevet 19. mars 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI her Peoblemet er ikke at han utsetter skolearbeidet og tar det igjen. Han lar de sove og blåser i skolearbeid. Barna har pålagt pålogging 8.30. Anonymkode: 9bdfd...424 Hvor gamle er barna? Anonymkode: 9647c...b05
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2020 #17 Skrevet 19. mars 2020 Her slapper vi også av😅 Anonymkode: 61996...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå