Gå til innhold

Jeg nøys på apoteket

Anbefalte innlegg

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, de som har rennende nese eller andre symptomer på luftveisplager de som er pålagt å holde seg hjemme og skaffe handlehjelp. Ikke alle andre. Det står det tydelig lapp om utenfor apoteket her i Oslo.

Anonymkode: c1d53...de5

Det er langt fra alle som er så heldige at de bare kan sende noen andre på apoteket for seg. Det kan man ikke pålegge hele befolkningen altså. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var på apoteket i dag, for å hente ut allergimedisin. Er skikkelig allergisk og klarte å nyse mens jeg var på apoteket. Nøys i armkroken. To gamle damer klikket i vinkel, og kjeftet meg fullstendig ut. Jeg forklarte at det var allergi, men de trodde meg ikke. Skikkelig ubehagelig. 

Anonymkode: ebd1c...302

For noen drittkjerringer. Nada forståelse for mennesker som antar og tar seg retten til å kjefte på folk uten å vite ens situasjon. Er de redd for smitte holder de seg hjemme. Det går bare ikke an. Hva skal de gjøre da? Kjefte på ALLE som nyser, hoster litt og ser syke ut? Idioter. Så lenge man tar forhåndsregler. Står unna andre, nyser/hoster i armkrok og er nøye med håndhygiene så skal folk bare gi faen :)

Anonymkode: 7cd7a...bcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...