Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Får dere vanlig lønn? vi har normalt fastlønn, men nå må vi føre timer vi jobber og får lønn deretter. Anonymkode: 22f22...11a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Ja, det gjør jeg. Fører ikke timer, men er forpliktet til å undervise live (vgs) og være tilgjengelig for elevene på dagtid, og det er mange spørsmål (!), så det er lett for ledelsen å se at jeg er pålogget der jeg skal. Akkurat nå er det "friminutt" 😅 Anonymkode: 82413...3b5
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Har fastløn, og må undervise over nettet. Anonymkode: ebf49...739
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Har fastlønn, men fører alltid timene vi jobber. Blir pluss eller minus på timebank. Anonymkode: 393d9...575
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 Har timelønn, men så lenge jeg gjør det jeg skal gjøre per dag, får jeg betalt for full dag Anonymkode: e64ba...755
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 41 minutter siden, sug lut skrev: Har fastlønn og tillit. Hadde jeg også med min forrige arbeidsgiver, frihet under ansvar. Men nå.. Forventer full jobb med ett bleiebarn og en barneskoleelev. Umulig ! Anonymkode: 2724d...d65
sug lut Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde jeg også med min forrige arbeidsgiver, frihet under ansvar. Men nå.. Forventer full jobb med ett bleiebarn og en barneskoleelev. Umulig ! Anonymkode: 2724d...d65 Det er en veldig kjip overgang for deg, vil jeg tro, du har jo da vært vant til å bli behandlet som et voksent menneske og har til gjengjeld vist deg tilliten verdig.
Superdolly Skrevet 17. mars 2020 #9 Skrevet 17. mars 2020 Jeg får fastlønn og vi er ikke pålagt å føre timer. Nå gjør jeg det likevel, skriver opp alt jeg gjør med klokkeslett i en fysisk notatbok. Mest for å ha oversikten selv, men også fordi jeg har en vag tanke bak i hodet om at kanskje noen kommer til å etterspørre det en gang.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #10 Skrevet 17. mars 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde jeg også med min forrige arbeidsgiver, frihet under ansvar. Men nå.. Forventer full jobb med ett bleiebarn og en barneskoleelev. Umulig ! Anonymkode: 2724d...d65 Men om du er hjemme med barn kan du jo føre sykt barn dager/ omsorgspermisjon!? Da kan ikke arbeidsgiver kreve at du leverer full arbeidsdag i tillegg? Anonymkode: ad8ed...a95
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #11 Skrevet 17. mars 2020 Jeg er selvstendig næringsdrivende og får lønn bare om jeg får overskudd. Mannen har fastlønn og trenger ikke skrive timer, men de ser når hverandre er pålogget og jobber mye sammen over nett. Han jobber uansett minst 60 timer i uka. Anonymkode: a26c9...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå