Gå til innhold

Dere med hjemmekontor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere vanlig lønn? 
vi har normalt fastlønn, men nå må vi føre timer vi jobber og får lønn deretter. 

Anonymkode: 22f22...11a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Fører ikke timer, men er forpliktet til å undervise live (vgs) og være tilgjengelig for elevene på dagtid, og det er mange spørsmål (!), så det er lett for ledelsen å se at jeg er pålogget der jeg skal. Akkurat nå er det "friminutt" 😅

Anonymkode: 82413...3b5

Skrevet

Har fastløn, og må undervise over nettet. 

Anonymkode: ebf49...739

Skrevet

Har fastlønn, men fører alltid timene vi jobber. Blir pluss eller minus på timebank.

Anonymkode: 393d9...575

Skrevet

Har timelønn, men så lenge jeg gjør det jeg skal gjøre per dag, får jeg betalt for full dag

Anonymkode: e64ba...755

Skrevet
41 minutter siden, sug lut skrev:

Har fastlønn og tillit.

Hadde jeg også med min forrige arbeidsgiver, frihet under ansvar. Men nå.. Forventer full jobb med ett bleiebarn og en barneskoleelev. Umulig !

Anonymkode: 2724d...d65

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde jeg også med min forrige arbeidsgiver, frihet under ansvar. Men nå.. Forventer full jobb med ett bleiebarn og en barneskoleelev. Umulig !

Anonymkode: 2724d...d65

Det er en veldig kjip overgang for deg, vil jeg tro, du har jo da vært vant til å bli behandlet som et voksent menneske og har til gjengjeld vist  deg tilliten verdig.

Skrevet

Jeg får fastlønn og vi er ikke pålagt å føre timer. Nå gjør jeg det likevel, skriver opp alt jeg gjør med klokkeslett i en fysisk notatbok. Mest for å ha oversikten selv, men også fordi jeg har en vag tanke bak i hodet om at kanskje noen kommer til å etterspørre det en gang.

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde jeg også med min forrige arbeidsgiver, frihet under ansvar. Men nå.. Forventer full jobb med ett bleiebarn og en barneskoleelev. Umulig !

Anonymkode: 2724d...d65

Men om du er hjemme med barn kan du jo føre sykt barn dager/ omsorgspermisjon!? Da kan ikke arbeidsgiver kreve at du leverer full arbeidsdag i tillegg? 

Anonymkode: ad8ed...a95

Skrevet

Jeg er selvstendig næringsdrivende og får lønn bare om jeg får overskudd. 

Mannen har fastlønn og trenger ikke skrive timer, men de ser når hverandre er pålogget og jobber mye sammen over nett. Han jobber uansett minst 60 timer i uka.

Anonymkode: a26c9...5cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...