Gå til innhold

Ang det å bytte noen klær..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått noen klær i gave som jeg ønsker å bytte i en annen størrelse.. men jeg føler at det er så lite viktig i denne tiden vi lever i ... hvorfor utsette seg selv og andre for smitte nå..  Så da lurer jeg egentlig veldig på hvorfor klesbutikker i det hele tatt er åpne nå..? Går virkelig folk på shopping nå? Er det ok å stikke innom for å bytte klær nå?

Anonymkode: c79cf...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kommer nok som ett sjokk på deg,men selv om det går ett virus nå så er det faktisk folk som trenger å kjøpe klær likevel. Klær som passer er faktisk viktig.

Anonymkode: f856b...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta forehåndsregler og bytt plagget. Var innom HM i dag og da var prøverommene stengt så det var jo i grunn fornuftig. 

Anonymkode: f794a...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ta forehåndsregler og bytt plagget. Var innom HM i dag og da var prøverommene stengt så det var jo i grunn fornuftig. 

Anonymkode: f794a...c05

FORHOLDSREGLER!!

Anonymkode: 7d1aa...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette kommer nok som ett sjokk på deg,men selv om det går ett virus nå så er det faktisk folk som trenger å kjøpe klær likevel. Klær som passer er faktisk viktig.

Anonymkode: f856b...9d2

Hva med lekebutikker? Trenger folk å handle nå...? 

Anonymkode: c79cf...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk trenger ikke handle, men folk trenger en jobb og en inntekt. Hvis alt stenger går arbeidsplasser tapt og regningen staten Norge får på sikt gjennom NAV blir enorm.

Er trygt å bytte klær nå, jobber selv i klesbutikk og det er enormt stille.

Anonymkode: f9a85...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med lekebutikker? Trenger folk å handle nå...? 

Anonymkode: c79cf...72d

Jeg lurte faktisk på å kjøpe et par legoesker i dag, ungene må jo ha noe å drive med og når det ser ut som det blir ganske langvarig dette kan det være greit å ha noe nytt på lur... 

Jeg dras litt mellom å handle på nett som sikkert er mest smittevennlig og å faktisk prøve å holde liv i de lokale butikkene. 

Anonymkode: 9a9f7...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...