Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 La ut et innlegg her tidligere for ca en uke siden. Mottok antibiotika, tok siste tab.i dag, og aner ikke om den har fungert (kanskje litt siden jeg ikke har feber lenger), men jeg er/har nedsatt hørsel, enda skikkelig dott i øret, trykk, svimmel, ør og vondt i øret. I tillegg har jeg fått pulserende vondt i tinningen (skikkelig vondt), og har innimellom brennende ilinger ned fra under øret mot skuldren (kjennes ut som det er en skikkelig betent nerve eller sene), og metallisk lyd i øret. Prøvde å jobbe i dag, men ble skikkelig dårlig etterpå. I kveld har det også begynt å klø litt i øret. Er dette normalt, har liksom ikke så lyst å ringe ned et allerede overbelastet helsevesen om d ikke er nødvendig. Anonymkode: af3fb...cc4
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Jeg svarte deg forrige uke også. Du må bare ta tiden til hjelp, gå tilbake til legen/ønh spesialist om du føler det er nødvendig. For min del forsvant smertene med antibiotika(?) kuren. Kan ikke helt huske hva slags medisin jeg fikk. Men dottene i ørene ble aldri borte, dessverre. Utrolig frustrerende. Har måttet operere ene øret (drenert og innsett av dren), men 1,5år senere sliter jeg fremdeles med svimmelhet og dotter. Håper du blir frisk snart! Anonymkode: 5208e...3ce
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Takk for det 🤗 grunnen til at jeg skriver igjen er at jeg har fått nye symptomer, og er usikker på om jeg bør ringe legen. Har jo ikke feber, men er ellers plaget. Jobbet full arbeidsdag hjemme i dag, men etterpå var jeg så utslitt av smerter og trykk at jeg ikke fikk gjort nå resten av kvelden, sov i flere timer også. Det er litt krise med 3 unger som trenger oppfølging ifbm skole i hus🙈 Håper virkelig ikke jeg er så uheldig som deg.. og håper du blir kvitt dine øreplager🥺 høres forferdelige ut.. Anonymkode: af3fb...cc4
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Det er heldigvis ikke farlig eller vondt, bare frustrerende og plagsomt. Svimmelheten regner jeg med blir borte, for den har forsvunnet før, men kommet tilbake igjen (mildere heldigvis). Men dotter og trykk er en evig plage. Det verste trykket forsvant etter en hestekur (piller) av et eller annet slag, men dottene ble aldri borte. Hørselen ble helt normal igjen etter noen måneder. Få deg en henvisning til ønh spesialist. Og god bedring! Anonymkode: 5208e...3ce
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Takk for det, og det samme til deg. Håper du til slutt blir kvitt alle plager❤️ Anonymkode: af3fb...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå