Gå til innhold

Jobbintervju og usikker om jeg kan dra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på jobbintervju i morgen formiddag , men mannen slo foten i dag og har skikkelig vondt. Går på krykker. Blir vanskelig å bære babyen mens jeg er borte. Kan alltids få hjelp av naboene, men naboen har vært forkjølet så usikker på hvor lurt det er i disse coronatider. Gir jo veldig dårlig inntrykk å avlyse samme dag. 

Hva er best å gjøre ?

Anonymkode: 1a725...eb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig at de ikke har avlyst.

Hvem holder intervju i disse dager? 

Anonymkode: 6b7f7...07d

Skrevet

Da er rart at de kjører vanlig intervju nå. Sønnen min skal på intervju på onsdag, men det ble via Skype i stedet.

Anonymkode: b7f9d...45e

Skrevet

Forsøk å få tak i den du skal til i morgen. Er det noen gang de bør ha forståelse for at uforutsette ting skjer så er det nå.

Jeg måtte ta et intervju på sparket via telefon når noe annet gikk galt en gang. Det endte faktisk med at jeg fikk jobben, så lykke til :)

Anonymkode: c964a...176

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forsøk å få tak i den du skal til i morgen. Er det noen gang de bør ha forståelse for at uforutsette ting skjer så er det nå.

Jeg måtte ta et intervju på sparket via telefon når noe annet gikk galt en gang. Det endte faktisk med at jeg fikk jobben, så lykke til :)

Takk.

Jeg føler bare det blir så ekkelt hvis jeg må avlyse, men kan jo foreslå å ta det via skype eller facetime?

HI

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig at de ikke har avlyst.

Hvem holder intervju i disse dager? 

Anonymkode: 6b7f7...07d

Hint: helsevesenet ...

HI

Skrevet

Forklar situasjonen. Er vel ingen ledere i helsevesenet som sier nei til en medarbeider nå. 

Anonymkode: f1f23...47c

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk.

Jeg føler bare det blir så ekkelt hvis jeg må avlyse, men kan jo foreslå å ta det via skype eller facetime?

HI

Må du så må du. Men i helsevesenet bør de i hvert fall ha forståelse for det som har skjedd.

Foreslå å ta det via telefon, skype eller facetime selv, da viser du at du er løsningsorientert og at du tar initiativ :)

Skrevet

Altså han har vondt i foten. Må han bære babyen når du er borte? Sett de i sofaen med alt de trenger, bleieskift, mat, leker og et pledd. Du skal vel ikke være borte timesvis?

Anonymkode: 48fef...53d

Skrevet

Synes du høres lite løsningsorientert ut. Dersom du skal ha jobb i helsevesenet burde du skaffe deg tilgang til flere barnevakter enn naboen?

Anonymkode: c4218...a0c

Skrevet

Synes du høres lite løsningsorientert ut. Dersom du skal ha jobb i helsevesenet burde du skaffe deg tilgang til flere barnevakter enn naboen?

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså han har vondt i foten. Må han bære babyen når du er borte? Sett de i sofaen med alt de trenger, bleieskift, mat, leker og et pledd. Du skal vel ikke være borte timesvis?

Babyen kryper, sitter og skal reise seg opp over alt. Den kan kun sitte litt på fanget hvis den er trøtt. Det er ikke snakk om en 2 mnd gammel baby 😅

HI

Skrevet

Jeg var nyoperert i kne/legg (et veldig stort kirurgisk inngrep) og hadde skinne fra legg til lår, da en alvorlig krise oppsto og jeg måtte være alene med 5 mnd gammel baby i flere timer. Det gikk fint. Som anonym lenger oppe skrev: finn frem alt som trengs, pluss litt til, og parker dem i sofaen.

Anonymkode: 68b61...d48

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi bruker ikke å ha barnevakt faktisk. Har ingen familie her heller... HI

Skrevet

Rakk ikke å se det siste, så ser det kan bli litt værre da.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var nyoperert i kne/legg (et veldig stort kirurgisk inngrep) og hadde skinne fra legg til lår, da en alvorlig krise oppsto og jeg måtte være alene med 5 mnd gammel baby i flere timer. Det gikk fint. Som anonym lenger oppe skrev: finn frem alt som trengs, pluss litt til, og parker dem i sofaen.

Hehe. Da må mannen holde babyen med makt for babyen hater å sitte i ro med mindre han er stuptrøtt..  ved 5 mnd ville det nok gått, men dette er en stor baby. Får håpe mannen er frisk til i morgen, eller bedre 

HI

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forklar situasjonen. Er vel ingen ledere i helsevesenet som sier nei til en medarbeider nå. 

Anonymkode: f1f23...47c

Er vel ingen som har tid til å drive med opplæring nå...

Anonymkode: fc61d...18a

Skrevet

Dersom mannen er såå hjelpesløs må du da ta med deg ungen da. 

Anonymkode: b6a97...1a9

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dersom mannen er såå hjelpesløs må du da ta med deg ungen da. 

Anonymkode: b6a97...1a9

Ta med meg to små barn på jobbintervju?😅 Kommer ikke til å bli noe konsentrasjon da. Du tenker kanskje at babyen kan sove, men babyen sover lite på dagtid. 

Håpløst... Føles så ergerlig å avlyse et intervju, men jeg foreslår skype  eller liknende 

HI

Skrevet

Hvor gammel er babyen? Sett den i vogna med sele, inne. Legg fram bøker, leker, iPad osv så kan far underholde. Rosiner og diverse i en boks, pakk inn leker i papir som baby kan åpne, osv. Tenk dere at ungen er på et fly og må sitte stille en time og to. 

Du stiller ikke særlig sterkt til å få jobben når du ikke klarer å komme til et intervju selv når far er hjemme (med vond fot)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...