Gå til innhold

Oppi all elendigheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så koselig med hjemmeskole ❤️ Får så fin kvalitetstid. Etterlengtet tid med barna.

Anonymkode: 116a4...52f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du :) jeg er dessverre ikke like positiv😅 hjemmekontor med små barn, ledere som forventer 100% levering og knapt tid til å gå på do 😉 men det går seg vel til. Begynt å glede meg til helg allerede! DA blir det kvalitetstid her også:)

Anonymkode: 3ddde...5b6

Skrevet

Ja, så enig! Er så heldig at jeg kun har litt jobb som fint gjøres i "friminuttene", ellers har vi hele dagen sammen. Så deilig å slippe å stresse ut dørene. 

Sto opp ca til samme tid, men slapp unna med litt vann i ansiktet, pusse tennene og ta på joggis - begge to. Så skole fra 8.30-11, så hadde vi resten av dagen til å gå på tur, lage middag, se film, lese bok, leke med playdoh osv. 

Eneste som er utfordring er at hun ikke har noen å leke med, det vil nok røyne på etter hvert, men enn så lenge så gromkoser vi oss.

Anonymkode: 187df...051

Skrevet

Haha skulle ønske det var koselig med hjemmeskole. Det er over hodet ingenting koselig med å prøve alt for å få sønnen min med adhd til å sitte ved pc'n og konsentrere seg om skolearbeidet. Føler med læreren hans. Men er veldig glad jeg slipper å ha hjemmekontor i tillegg. 😛 

Koselig at han er ferdig tidligere enn vanlig da. Og godt å kunne sove litt lenger om morgenen. :)

Anonymkode: 0c0a1...cb1

Skrevet

Ja, det er flott at du tenker sånn! Jeg er uføre, barna er hjemme nå. Det er slitsomt, men veldig koselig også. Merker at de begynner å finne roen og slutter litt etter litt med "barnehagestemme". 

Anonymkode: ad24d...cc1

Skrevet

Har kommet meg gjennom jobb med permitteringsvarsel, flytting av avtaler på jobb og assisterende lærer og datakonsulent via mobil for barna som har vært hjemme alene, så kjenner det vil bli litt lettere ovenfor barna fra torsdag da jeg blir gående hjemme. Men så er det det økonomiske ved å gå permittert, men det ordner seg sikkert det også...

Anonymkode: 06636...666

Skrevet

Jeg hadde virkelig gruet meg.

Valgte å stå opp ekstra tidlig og begynte å jobbe kl 06:30.
Da fikk jeg jobbet i 2 timer før jeg måtte sette igang ungene med skolearbeidet (3. og 7. klasse).
Hjalp dem litt nå i da, og passet på at de tok seg litt pauser innimellom.
Fikk gjennomført de fleste Skype-møtene uten problemer, men fikk 5 åringen på fanget en gang i blant (noe det var stor forståelse for). Med litt av og på klarte jeg å ha jobbet de timene jeg skulle når vanlig arbeidsdag skulle vært over, og siden jeg slapp reisetiden hjem og henting i barnehage og SFO var jeg i praksis ferdig nesten en time før jeg pleier.

Syns dette var helt supert :)

Anonymkode: 19573...730

Skrevet

Nyt det!

Selv har jeg aldri vært så lite hjemme som jeg har vært den siste uka og det blir ingen bedring fremover. Ungene må klare seg selv hele dagen. Nå skal jeg starte på middag. Ungene ønsket at jeg laget dobbel posjon av middag, for det var så deilig å varme seg restemat til lunsj. De hadde kost seg med restemat til lunsj idag. Da hadde de kommet ut fra hvert sitt rom og spist mat sammen, så det ville de ha imorra også. 

Anonymkode: 5fd05...25f

Skrevet

Vi jobber i helsevesenet begge to. Så gud vet hvordan hverdagen vår kommer til å bli framover🙈. Kommer til å jobbe med de sykeste pasientene. Har heldigvis noen som kan ta vare på ungene da. 

Anonymkode: 85804...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...