Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Det slo meg etter en nødvendig tur ut i dag at etter å ha tatt på ting i butikkene, så tar jeg på mobilen for å betale (kortlomme). Kommer hjem, vasker hendene godt, og tar på mobilen igjen ... Hva gjør dere her? Hvordan rengjør/sterilisere dere mobil og deksel på en effektiv og god måte? Anonymkode: ecec3...b78
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Har sprit ved siden av vasken hjemme. Anonymkode: b29f7...774
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Lurt, men vi har ikke sprit 🙄 Tomt i butikkene også. Anonymkode: ecec3...b78
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Jeg har heller ikke sprit - har tenkt det samme, at mobilen burde fått en runde. Jeg holder i hvert fall kort og sånt separat fra mobilen, og er bevisst på å bruke den minimalt nå om dagen hvis jeg er ute, helst ikke i det hele tatt. Anonymkode: c846c...db2
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lurt, men vi har ikke sprit 🙄 Tomt i butikkene også. Anonymkode: ecec3...b78 Bestill i nettbutikk, så får dere tilsendt etterhvert som de sender ut Anonymkode: f5ea3...5a7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #7 Skrevet 16. mars 2020 Skriver handlelapp på papir og har med 1 kort å betale med. Det bor ute i jakkelommen. Jakken henger også ute. Handlelappen kastes etter bruk sammen med engangshanskene. Mobilen ligger hjemme. (kort vei til butikken og ingen krise om folk ikke når meg på 15mins) Anonymkode: 041d9...324
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #8 Skrevet 16. mars 2020 Bruker ikke mobilen på butikken, har ikke kort sammen med mobil. Anonymkode: 07430...088
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #9 Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skriver handlelapp på papir og har med 1 kort å betale med. Det bor ute i jakkelommen. Jakken henger også ute. Handlelappen kastes etter bruk sammen med engangshanskene. Mobilen ligger hjemme. (kort vei til butikken og ingen krise om folk ikke når meg på 15mins) Anonymkode: 041d9...324 Hva med resten av tøyet du har på deg i butikken da? Anonymkode: f5ea3...5a7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #10 Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva med resten av tøyet du har på deg i butikken da? Anonymkode: f5ea3...5a7 Henger ute det også. + skoene. Så er det rett inn om først vaske hender med hibiscrub. Og så tørke ansikt og hals med spritserviett før vask. Bruker også lue som dekker alt håret. Har egen ‘uren sone’ ute. Eget bad for ‘utevask’ i tilknytning til gangen. Anonymkode: 041d9...324
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #11 Skrevet 16. mars 2020 Har kortet i lommen i jakken. Dusjer og skifter klær når jeg kommer fra butikken. Er kun jeg som handler, ungene får ikke være med, med handling en gang per uke, så tror jeg det skal gå greit. Har sprit i bilen, så hadde jeg hatt med mobilen på butikken, så hadde mobilen fått seg en omgang sprit så fort som mulig.. Anonymkode: dc298...530
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #12 Skrevet 16. mars 2020 Vasker den med antibac serviett. Anonymkode: 915cf...f14
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #13 Skrevet 17. mars 2020 Jeg tørker av med sprit flere ganger pr dag. Anonymkode: 93f82...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå