Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Jeg føler jeg lever i en uintelligent verden for tiden. Først har vi åpne grenser og tar inn turister fra smittefarlige land mm. Og når viruset smitter ukontrollert mellom oss skal vi stenge grenser, og lukke ned omtrent hele landet. Vi klarer å reise til månen, men å stenge grenser og være føre var klarer vi ikke. Anonymkode: 663ff...bd7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Det er penga som rår. Anonymkode: dd7ff...ca7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er penga som rår. Anonymkode: dd7ff...ca7 Ja, men nå går det ikke bra med pengene i det hele tatt. Anonymkode: 663ff...bd7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, men nå går det ikke bra med pengene i det hele tatt. Anonymkode: 663ff...bd7 Nei. Snakk om å spare seg til fant. Anonymkode: dd7ff...ca7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Norge har aldri reist til månen. Anonymkode: ca1e4...b27
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler jeg lever i en uintelligent verden for tiden. Først har vi åpne grenser og tar inn turister fra smittefarlige land mm. Og når viruset smitter ukontrollert mellom oss skal vi stenge grenser, og lukke ned omtrent hele landet. Vi klarer å reise til månen, men å stenge grenser og være føre var klarer vi ikke. Anonymkode: 663ff...bd7 Og selv om grensene er "stengt" så får asylsøkere komme fritt inn, akkurat som om de ikke kan bære på smitte eller være syke Anonymkode: 6a5d9...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå