Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Vi har vaskehjelp hver 14. dag via appen vaskehjelp. Er det ok å ha vaskehjelp nå pga corona?? Pga smittefare...Vi er ute på tur mens det vaskes. Anonymkode: 95d74...854
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Ja. Renholdsbransjen fortsetter og har nesten sprengt kapasitet for tiden. Vi har klare retningslinjer, men ingen av disse sier at vi ikke skal utføre renholdet. Jeg oppdateres stadig da jeg ikke er renholder, men jobber på kontoret og har mye ansvar rundt dette. Anonymkode: 3d241...609
Sommerkroppen 2029 Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Folk kan vaske sine egne hus i disse tider. At renholdsbransjen har sprengt kapasitet nå, er fordi de må prioritere institusjoner og andre arbeidsplasser.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Skrevet 16. mars 2020 Hva er så viktig med å ha de så rent akkurat nå i noen uker? Sånn egentlig? Anonymkode: 8f331...90c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #6 Skrevet 16. mars 2020 1 hour ago, Sommerkroppen 2029 said: Folk kan vaske sine egne hus i disse tider. At renholdsbransjen har sprengt kapasitet nå, er fordi de må prioritere institusjoner og andre arbeidsplasser. Det er litt sannsynlig at disse vaskehjelpene også vasker i det offentlige. Det er kanskje motsatt, at ved å fortsette å bruke vaskehjelp så forhindrer du store økonomiske tap for bedriften. Anonymkode: 74bde...a4e
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #7 Skrevet 16. mars 2020 Det er ikke et renholdsselskap vi bruker! Anonymkode: 95d74...854
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #8 Skrevet 16. mars 2020 Jeg er litt usikker selv, er i samme tenkeboks som deg. Vaskehjelpen driver enkeltpersonforetak, og vasker kun hos private. Hun taper vel masse penger hvis alle kundene avlyser nå. Men hvis det øker faren for smitte, er det kanskje likevel best å vaske selv i er par uker? Anonymkode: c25da...d34
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #9 Skrevet 16. mars 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er så viktig med å ha de så rent akkurat nå i noen uker? Sånn egentlig? Anonymkode: 8f331...90c Har du ikke lest om hva som skjer med folk som har skitne hus?? De får coronavirus! Så ville absolutt hatt en vaskehjelp som vasket huset grundig ja! Anonymkode: 85d57...9f9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2020 #10 Skrevet 16. mars 2020 Jeg hadde vasket huset selv men tror allikevel at jeg hadde betalt vaskehjelpen det samme som vanlig dersom jeg var interessert i å fortsette å ha henne/han i ettertid når ting har roet seg. Anonymkode: f5373...ed6
Iiiiik Skrevet 17. mars 2020 #11 Skrevet 17. mars 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde vasket huset selv men tror allikevel at jeg hadde betalt vaskehjelpen det samme som vanlig dersom jeg var interessert i å fortsette å ha henne/han i ettertid når ting har roet seg. Anonymkode: f5373...ed6 Det har vi valgt. Har gitt beskjed om at de ikke trenger å komme disse ukene, men at vi betaler uansett.
sug lut Skrevet 17. mars 2020 #12 Skrevet 17. mars 2020 Jeg ville vasket selv men betalt de få lappene det er snakk om så vedkommende beholdt inntekt.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #13 Skrevet 17. mars 2020 13 minutter siden, sug lut skrev: Jeg ville vasket selv men betalt de få lappene det er snakk om så vedkommende beholdt inntekt. Tror ikke hi er helt der. Når man ikke evner å vaske egen skit når man er hjemme 24/7. Anonymkode: 42098...719
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #14 Skrevet 17. mars 2020 35 minutes ago, Anonym bruker said: Tror ikke hi er helt der. Når man ikke evner å vaske egen skit når man er hjemme 24/7. Anonymkode: 42098...719 Sjarmerende du. Jeg er også hjemme 27/4 nå. Med hjemmekontor og to barn under 4. Tror jeg aldri har hatt travlerere dager. Jobber mye på kvelden Anonymkode: 74bde...a4e
frk Nilsen Skrevet 17. mars 2020 #15 Skrevet 17. mars 2020 2 timer siden, sug lut skrev: Jeg ville vasket selv men betalt de få lappene det er snakk om så vedkommende beholdt inntekt. Samme her! Skal gi ungene en ekstra slant for å støvsuge her etterpå.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2020 #16 Skrevet 17. mars 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke hi er helt der. Når man ikke evner å vaske egen skit når man er hjemme 24/7. Anonymkode: 42098...719 Så du evner ikke å forstå at ikke alle har fysikken til å vaske huset selv om de er hjemme døgnet rundt? Jeg klarer ikke det ("får" vaskehjelp fra kommunen) og jeg er så takknemlig for at noen kan gjøre dette for meg.. Anonymkode: 8acb4...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå