Gå til innhold

Skilsmissebarn og korona


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gjort? 
skilsmissebarn og min nye samboer er i blant de i faresonen. Sykdommer som gjør at han kan dø av korona. 
 

Barnefaren er uforsiktig synes jeg... 

De har ikke vært hos meg de siste 5 dagene. 
be de være lenger hos han og utsette å sende sambo i kjelleren? 
og når de kommer hit, være lenge her? 
 

Flere i samme båt? Eller har du råd? 💕

Anonymkode: 7fbf9...f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å snakke direkte med han om det, at pga hans helse situasjon så ønsker du å løse dette på den best mulige måten. At dere sammen kommer frem til en ordning. 

Anonymkode: c339f...ac5

Skrevet

Han vil helst ikke ha barna. Fordi han vil kjøre over fjellet til kjæresten sin, og hjemmeskole er litt slitsomt.. 

Så møter lite svar. 

Anonymkode: 7fbf9...f88

Skrevet

Da kan jo ungene være fast hos deg en stund fremover? Det hadde jeg ønsket tror jeg.

Anonymkode: df553...c9d

Skrevet

Hos oss samarbeider jeg og far veldig godt, så situasjonen blir ikke lik din. Ene barnet er i risikogruppen. Far har arbeid som er regnet som samfunnskritisk. 

Vi ser situasjonen an dag for dag/ uke for uke, og skal prøve å planlegge ca. 2 uker frem i tid om gangen; selvfølgelig med forbehold om at situasjonen kan endre seg. De er nå hos meg, og skal til far neste uke, da han etter planen har lite arbeid da. 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...