Gå til innhold

Lov å gå i butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører jo hele tiden at vi ikke skal hamstre. Men etterhvert som flere er redd for at de kan ha blitt smitta, så blir det vel hele tiden færre som kan gå og handle, eller? 

Vi er i den situasjonen nå. Mannen sa i dag at han er redd for at han kanskje har blitt smittet. Kan jeg som bor sammen med han gå i butikken nå da? Tenker at jeg må skynde meg å handle før jeg også begynner å kjenne på symptomer. 

Kan jeg gå i butikken? 

Anonymkode: 23785...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan gå i butikken 

Anonymkode: a9ae8...144

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hører jo hele tiden at vi ikke skal hamstre. Men etterhvert som flere er redd for at de kan ha blitt smitta, så blir det vel hele tiden færre som kan gå og handle, eller? 

Vi er i den situasjonen nå. Mannen sa i dag at han er redd for at han kanskje har blitt smittet. Kan jeg som bor sammen med han gå i butikken nå da? Tenker at jeg må skynde meg å handle før jeg også begynner å kjenne på symptomer. 

Kan jeg gå i butikken? 

Hvorfor er han redd for å være smitta? 

Anonymkode: 51118...56f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er han redd for å være smitta? 

Anonymkode: 51118...56f

Fordi han har vært tett på en kollega som har fått smitten i hus. Mannen min har isolert seg i huset vårt siden torsdag ettermiddag, og har kjent på en del symptomer. I dag var han dårligere. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg gå i butikken? 

Ja. Jeg var i butikken idag rundt kl 09, var ikke mange der :) En ansatt sa at det var veldig rolig om dagen.

Anonymkode: 26eae...f93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...