Gå til innhold

Har du sjefen din på Snapchat eller instagram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mer normalt eller uvanlig? Eller kommer an på hvilken forhold man har til sjefen? 
Jeg har to av sjefene på min Snapchat, om mannen finner det ut så tror jeg det kommer til å bli en stor greie av det. Hva tenker dere?

Anonymkode: f3152...3a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellomlederen, ja. Sjefen over henne på insta og Facebook, men ikke snap (og begrenset tilgang på Face).

Anonymkode: 9c106...72e

Skrevet

Jeg har Sjefen på Snap, Insta og fb men det er mest fordi hun er svært ny i rollen, og inntil nylig bare var min kollega. 

Gamle-sjefen hadde jeg ikke noen av stedene.

Skrevet
2 minutter siden, StjertIøvetann skrev:

Jeg har Sjefen på Snap, Insta og fb men det er mest fordi hun er svært ny i rollen, og inntil nylig bare var min kollega. 

Gamle-sjefen hadde jeg ikke noen av stedene.

Om det hadde vært mannlig sjef som ikke hadde vært tidligere kollega hadde du fortsatt hadde han på snap osv?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om det hadde vært mannlig sjef som ikke hadde vært tidligere kollega hadde du fortsatt hadde han på snap osv?

Sannsynligvis ikke, men det er umulig for meg å svare på, all den tid det er ekstremt personavhengig.

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det mer normalt eller uvanlig? Eller kommer an på hvilken forhold man har til sjefen? 
Jeg har to av sjefene på min Snapchat, om mannen finner det ut så tror jeg det kommer til å bli en stor greie av det. Hva tenker dere?

Nei, jeg har ikke sjefen på snapchat, Instagram har jeg ikke. 

Anonymkode: 34950...e81

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor hadde det blitt en stor greie ut av det om mannen din hadde funnet det ut? Har du en tvilsom fortid, eller har du ligget med sjefen din? 

Anonymkode: 34950...e81

Skrevet

Lurer på om jeg har han på facebook og insta. Ingen av oss er storbrukere der, så derfor jeg lurer siden jeg ikke ser noe annet enn jobbting som dukker opp på facebook. 

Anonymkode: 2e5b8...053

Skrevet

Jeg har ham på fb. Har alle tidligere sjefer der og.

Skrevet

IG og FB. Han som har sendt forespørsel, og han har alle andre der og. Snapchat er kun for nære venner og familie.

Anonymkode: 3b8b0...7b3

Skrevet

Nei. Har ikke sjefen på Facebook heller.

Anonymkode: fc19d...fc8

Skrevet

Har avdelingssjefen på facebook og insta. Min leder (seksjonsleder) har jeg på snap, insta og facebook.

Anonymkode: e0d45...518

Skrevet

Ikke sjefen min på Snap, Insta og Facebook. 
Jeg har noen kollegaer på listene men ikke alle.

Anonymkode: 06339...87b

Skrevet

Jepp, alle sosiale medier. Men jeg har han også hjemme i stua og soverommet, med meg på ferie og turer. Vi er samboere.

Skrevet
11 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Jepp, alle sosiale medier. Men jeg har han også hjemme i stua og soverommet, med meg på ferie og turer. Vi er samboere.

Kult 😀 Hvordan og hvor lenge?

Skrevet

Hvordan begynte det?

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kult 😀 Hvordan og hvor lenge?

Hvordan vi ble sammen? 
Jeg jobbet der først, så ble han leder. Etter noen år skjønte vi at kjemien var veldig god, men ettersom situasjonen var såpass komplisert, tok det ytterlige 2-3 år før vi fant ut at vi var «sammen». Da hadde vi vært mest sammen via sosiale medier og gått endel turer i fjellet sammen. Greit å være så sikre som mulig før andre ble involvert i forholdet. Nå har vi vært sammen i ca seks år   🥰

Men, vil absolutt ikke anbefale andre å velge et like komplisert utgangspunkt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...