Gå til innhold

Samboer jobber i nordsjøen Corona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har tre små barn. To av barna med min samboer som jobber i nordsjøen. Jeg er veldig engstelig fra før angående corona. Jeg er veldig engstelig når han skal reise med offentlig transport, bo på hotell og selvfølgelig på plattformen. Engstelig for han. Også engstelig for våre barn som han kan komme hjem å smitte(øker sannsynligheten betraktelig). Det ene barnet vårt ble veldig syk av influensa. Andre som har tenkt på dette? Rart det ikke er kommet noen forholdsregler til de som jobber når de skal  reise til og fra?  

Anonymkode: 09274...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig om han skal reise hjem slik som det er nå iallefall. Då sender de jo ut ett helt nytt crew som ikke er testet. 1 med virus der ute så må jo riggen muligens stenge helt ned. 

Anonymkode: effb8...7bf

Skrevet

Min mann jobber i Nordsjøen og der ble han og flere sendt hjem tidligere enn planlagt pga frykten for at noen skal ha corona. Det er kun de som virkelig trengs offshore som er ute på plattformen han jobber på nå.

Anonymkode: 827b7...94c

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min mann jobber i Nordsjøen og der ble han og flere sendt hjem tidligere enn planlagt pga frykten for at noen skal ha corona. Det er kun de som virkelig trengs offshore som er ute på plattformen han jobber på nå.

Når var dette da? Uansvarlig om de ble sendt hjem i disse dager synes jeg

Skrevet

På plattformen min mann jobber på, går rotasjonen som vanlig. 

Tre mann reiste hjem i dag, og tre nye kom ut. 

Hygienetiltakene er selvsagt skjerpet der også. 

Men hi, du må prøve å legge bort katastrofetankene. Følger man reglene så er sjansen stor for at alt går bra. 

Anonymkode: a0c78...d70

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når var dette da? Uansvarlig om de ble sendt hjem i disse dager synes jeg

I går. Han skulle egentlig kommet hjem førstkommende onsdag, men fikk beskjed i går morges at han og 4 andre ble sendt hjem samme dag så han kom hjem i går ettermiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...