Gå til innhold

Barnehagelærere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips til faglitteratur, filmer, artikler mm som jeg kan lese nå når jeg skal fylle 7,5 timer hjemme hver dag? Skal også planlegge noen utviklingssamtaler og finne noen aktiviteter. Men trenger mer tips. Alt skal dokumenteres. Gjerne noe som favner fagområdene. 

Anonymkode: 1521f...d91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Hadde det vært mulig å høre med høyskolebibliotekene om de kan åpne de digitale basene sine for barnehagelærere i jobb? Biblioteker er jo stengt...

Anonymkode: 1887e...eba

Skrevet

Jeg har tatt med meg bøkene barnet som subjekt, se barnet innenfra fra jobb. Gode bøker! Forberede foreldresamtaler, lese rammeplanen og fordype meg i årsplanen. 

Anonymkode: 52949...9c4

Skrevet

Jeg jobber i kultur- og naturbarnehage. Bruker tiden til å friske opp artslære, pugge fuglelyder, lære ulike sanger utenat (Soltrall er laaang😜), lese meg opp på «økosofi» og norsk barnelitteratur. Strikker pannebånd som barna får i bursdagsgave av barnehagen. 

I tillegg lager jeg plansjer med tegn til tale til ulike rim, regler og sanger, da jeg jobber med barn som bruker tegn til tale. 

Av faglitteratur bruker jeg ulike naturfagsbøker, «Filosofere i barnehagen», årsplanen og rammeplanen. I tillegg en del annen litteratur. 

Anonymkode: 271c2...08c

Skrevet

Udir har mange webinarer om ulike temaer, mobbing, småbarn mm. Språkløyper mm. 

Anonymkode: 434eb...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...