Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Er kongen på hytta? 😂 Interiøret såg så hytte-aktig ut. Anonymkode: 5bdc3...19a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, Østerdølen skrev: På Kongsseteren sa de. Og det er i Oslo? Heldig med hytte-beliggenheten sin. 😁 Anonymkode: 5bdc3...19a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er kongen på hytta? 😂 Interiøret såg så hytte-aktig ut. Anonymkode: 5bdc3...19a Det tenkte jeg på og. Så det er lov til å være på hytte i egen kommune i Oslo altså Anonymkode: 28792...3a6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 Kongen er kongen. Så lenge Hans Majestet ikke skader noen gjør det ikke meg ved at han oppholder seg "på hytta". Om det så er aldri så forbudt for alle oss andre. Hans Majestet er en samlende person. Er Hans Majestet på hytta når vi andre ikke får lov, så er det antakeligvis fordi Hans Majestet trenger trenger det. Uansett hva grunnen er. Jeg setter uhyre pris på at Hans Majestet tok seg tid. Det trenges i denne unike situasjonen. Anonymkode: 7bb40...348
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Skrevet 15. mars 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kongen er kongen. Så lenge Hans Majestet ikke skader noen gjør det ikke meg ved at han oppholder seg "på hytta". Om det så er aldri så forbudt for alle oss andre. Hans Majestet er en samlende person. Er Hans Majestet på hytta når vi andre ikke får lov, så er det antakeligvis fordi Hans Majestet trenger trenger det. Uansett hva grunnen er. Jeg setter uhyre pris på at Hans Majestet tok seg tid. Det trenges i denne unike situasjonen. Anonymkode: 7bb40...348 Så inderlig enig med deg. En flott konge vi har ❤️ I tillegg er det langt mer fornuft i at han er på Kongsseteren hvor det kreves færre ansatte enn å holde Slottet åpent, så slik sett er det bare logisk at kongeparet er på Kongsseteren. Anonymkode: 57ed7...acf
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Skrevet 15. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det tenkte jeg på og. Så det er lov til å være på hytte i egen kommune i Oslo altså Anonymkode: 28792...3a6 I Holmenkollåsen, ja, ikke akkurat langt avsted. Ikke er det hytte heller. Anonymkode: 63162...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå