Gå til innhold

Er kongen på hytta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kongen på hytta? 😂

Interiøret såg så hytte-aktig ut. 

Anonymkode: 5bdc3...19a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Kongsseteren sa de.

Skrevet
Akkurat nå, Østerdølen skrev:

På Kongsseteren sa de.

Og det er i Oslo? 

Heldig med hytte-beliggenheten sin. 😁

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er kongen på hytta? 😂

Interiøret såg så hytte-aktig ut. 

Det tenkte jeg på og. Så det er lov til å være på hytte i egen kommune i Oslo altså

Anonymkode: 28792...3a6

Skrevet

Kongen er kongen. Så lenge Hans Majestet ikke skader noen gjør det ikke meg ved at han oppholder seg "på hytta". Om det så er aldri så forbudt for alle oss andre.

Hans Majestet er en samlende person. Er Hans Majestet på hytta når vi andre ikke får lov, så er det antakeligvis fordi Hans Majestet trenger trenger det. Uansett hva grunnen er.

Jeg setter uhyre pris på at Hans Majestet tok seg tid. Det trenges i denne unike situasjonen.

Anonymkode: 7bb40...348

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kongen er kongen. Så lenge Hans Majestet ikke skader noen gjør det ikke meg ved at han oppholder seg "på hytta". Om det så er aldri så forbudt for alle oss andre.

Hans Majestet er en samlende person. Er Hans Majestet på hytta når vi andre ikke får lov, så er det antakeligvis fordi Hans Majestet trenger trenger det. Uansett hva grunnen er.

Jeg setter uhyre pris på at Hans Majestet tok seg tid. Det trenges i denne unike situasjonen.

Anonymkode: 7bb40...348

Så inderlig enig med deg. En flott konge vi har ❤️

I tillegg er det langt mer fornuft i at han er på Kongsseteren hvor det kreves færre ansatte enn å holde Slottet åpent, så slik sett er det bare logisk at kongeparet er på Kongsseteren.

Anonymkode: 57ed7...acf

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tenkte jeg på og. Så det er lov til å være på hytte i egen kommune i Oslo altså

Anonymkode: 28792...3a6

I Holmenkollåsen, ja, ikke akkurat langt avsted. Ikke er det hytte heller.

Anonymkode: 63162...574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...