Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Eks barnevern. Kan vi også bli permittert om ikke så lenge? Anonymkode: e0d54...2a0
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Barnevernet har fått status som samfunnsviktig funksjon, så nei. Ellers er nok kommune noe av det sikreste stedet man kan jobbe nå. I min kommune har de ansatte fått varsel om uansett yrke, kan de bli omplassert til Helse og omsorg etter behov (utenom disse samfunnsnødvendige jobbene som lønnansvarlig etc) Anonymkode: 3ed71...434
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Jobber i barnevernet og vi blir ikke permittert. Vi har styrket akuttfunksjonen og skal jobbe i team, med ulik arbeidstid, kombinert med hjemmekontor. Anonymkode: 9b51e...bc6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Jeg jobber i kulturfeltet og tror ikke vi blir det. Vi er kanskje underbetalte, men det at jobbene våre ikke er avhengig av inntjening er også en sikkerhet. Jeg har mye nyttig å gjøre, så benytter hjemmekontordagene så godt jeg kan. Jeg tenker en del på alle I relativt lavtlønnede yrker som blir permiterte nå. Og ikke minst regjeringen som for å verne bedriftene legger den økonomiske belastningen på lønnstakerne. Anonymkode: a5340...aea
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 Offentlige arbeidstakere vil neppe bli permiterte. Staten må opprettholde noe kjøpekraft - å lønne ut kommunalt og statlige arbeidstakere bidrar til det. I økonomiske krisetider skal staten åpne pengesekken. Det vil vi nok få se fremover, også etter at selve «Helsekrisen» er over. Anonymkode: 18620...18c
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Skrevet 15. mars 2020 Dere er viktigere enn noen gang mtp alle barna som nå er hjemme med foreldre som ikke nødvendigvis er gode foreldre. Anonymkode: ee0b9...44b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Skrevet 15. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere er viktigere enn noen gang mtp alle barna som nå er hjemme med foreldre som ikke nødvendigvis er gode foreldre. Anonymkode: ee0b9...44b Ja, vi skal kunne håndtere akuttsaker, dessverre vil andre saker bli liggende da vi ikke kan ha møter, dra på hjemmebesøk, innhente opplysninger ol. Meldinger fra skoler/ bhg vil også slutte å komme inn da barna vil holdes hjemme. Anonymkode: e0d54...2a0
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Skrevet 15. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, vi skal kunne håndtere akuttsaker, dessverre vil andre saker bli liggende da vi ikke kan ha møter, dra på hjemmebesøk, innhente opplysninger ol. Meldinger fra skoler/ bhg vil også slutte å komme inn da barna vil holdes hjemme. Anonymkode: e0d54...2a0 Vi holder møter per telefon, Skype, Facetime etc. Vi skal følge opp egne saker og saker til de som er sykemeldt eller har omsorgslønn. Har opprettet Snap så vi kan kommunisere med ungdommene våre. Blir mer enn nok å gjøre. Anonymkode: 9b51e...bc6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #9 Skrevet 15. mars 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere er viktigere enn noen gang mtp alle barna som nå er hjemme med foreldre som ikke nødvendigvis er gode foreldre. Anonymkode: ee0b9...44b Det er et veldig godt poeng. Anonymkode: a5340...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå