Gå til innhold

Korona eller ?Eller mulighet..bah...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min hadde, for noen dager siden, vondt i hodet, var snørrete og hostet. Jeg kjente på pannen og hun var varmere enn meg, Jeg tenkte ikke på noe annet enn forkjølelese (er det mulig?) 😕 Nå har jeg vondt i hodet, er hes, har vondt i halsen hoster, føler meg varm og klarer ikke å trekke pusten helt ned..sånn som det føles og være gravid når alt blir dyttet oppover. Jeg skjønner at jeg må holde meg inne, men sjansen for at det er en vanlig forkjølelse er vel veldig stor? Jeg jobber i barnehage i tillegg og har følgelig vært i kontakt med mange mennesker. Skal man teste seg om det er milde symptomer eller der det kun om man blir skikkelig syk? Det er så sinnsykt mye informasjon om dette viruset der ute nå så jeg går helt i surr...Og nå har jeg feber så jeg blir ennå mer surrete..

Anonymkode: 6f133...152

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med de symptomene du har nå bør du ringe kommunens koronatelefon eller legevakten (alt etter hva din kommune sier dere skal ved mistanke om koronasmitte).

Når du har feber og har begynt å få problemer med å trekke pusten skal du ta kontakt med helsevesenet! Ring dem nå, du!

Anonymkode: a9ba9...21d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Med de symptomene du har nå bør du ringe kommunens koronatelefon eller legevakten (alt etter hva din kommune sier dere skal ved mistanke om koronasmitte).

Når du har feber og har begynt å få problemer med å trekke pusten skal du ta kontakt med helsevesenet! Ring dem nå, du!

Anonymkode: a9ba9...21d

ja..jeg må vel det nå 😕

Anonymkode: 6f133...152

Skrevet

Jeg har samme symptomer som deg. Jeg har ikke corona.

Anonymkode: 8a2bf...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...