Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Finnes det en eller annen plass hvor det går an å snakke med folk uten at det skal handle om corona? En avis eller et nettforum hvor det går an å oppholde seg innimellom uten å være omgitt av corona-snakk? Joda, jeg skjønner at folk er opptatt av det, jeg skjønner at avisene for mange klikk og at det er mye viktig i god informasjon. Men jeg tror ærlig talt ikke at det er sunt for oss å bli fylt opp med dette hele tiden. Vi trenger friplasser til å slappe av i og tenke på andre overfladiske, mindre bekymringsfulle ting. Vi vet jo hvor vi skal finne opplysninger når vi trenger det, men av og til tror jeg at vi trenger noen øyeblikk hvor vi kan stikke hodet i sanden og være opptatt av andre ting. Det er bra for helsa og for immunforsvaret og sjelen, tror jeg. Lurer på om jeg skal få inn på nrk.no og se om de har liggende noen repriser på "Minutt-for-minutt-sendingene" sine, må jo være en effektiv måte å få tømt hjernen litt på. (Nei da, jeg har ikke tenkt å forbli der i sanden, men det hadde vært deilig å kunne stikke innom av og til. ) Anonymkode: 5a141...72b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Finnes det en eller annen plass hvor det går an å snakke med folk uten at det skal handle om corona? En avis eller et nettforum hvor det går an å oppholde seg innimellom uten å være omgitt av corona-snakk? Joda, jeg skjønner at folk er opptatt av det, jeg skjønner at avisene for mange klikk og at det er mye viktig i god informasjon. Men jeg tror ærlig talt ikke at det er sunt for oss å bli fylt opp med dette hele tiden. Vi trenger friplasser til å slappe av i og tenke på andre overfladiske, mindre bekymringsfulle ting. Vi vet jo hvor vi skal finne opplysninger når vi trenger det, men av og til tror jeg at vi trenger noen øyeblikk hvor vi kan stikke hodet i sanden og være opptatt av andre ting. Det er bra for helsa og for immunforsvaret og sjelen, tror jeg. Lurer på om jeg skal få inn på nrk.no og se om de har liggende noen repriser på "Minutt-for-minutt-sendingene" sine, må jo være en effektiv måte å få tømt hjernen litt på. (Nei da, jeg har ikke tenkt å forbli der i sanden, men det hadde vært deilig å kunne stikke innom av og til. ) Anonymkode: 5a141...72b På kvelden når ungene er i seng og jeg ikke orker mere stress og angst rundt det hele ser jeg gamle tv-serier. Slike hvor alt ender bra i hvert eneste avsnitt. Serier som går i et rolig tempo uten brå og fancy skift og voldsom dramatikk. Med hjartet på rette staden, M.a.s.h. osv. Så sitter jeg og strikker og roer ned. Anonymkode: de6d2...d87
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Ja. Hobbygrupper på FB Anonymkode: 8ddf8...646
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Vi har startet på Dowton Abbey igjen. Anonymkode: 679a1...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå