Gå til innhold

Blir det lekser itellegg til skolearbeid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har ett dumt spørsmål nå når skolen er stengt. Blir det sånn at de får masse skolearbeid itellegg til lekser?

Anonymkode: 20019...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....

Skrevet

Vi fikk ikke det på fredag, men hva som skjer til uka aner jeg ikke. 

Anonymkode: 1638d...f99

Skrevet

Her får de ikke ukeplan med lekser nå, men en arbeidsplan som må jobbes med gjennom uka. 

Så alt av arbeid ligger på arbeidsplanen og de får ikke noe mer enn det. 

Anonymkode: 32d6d...623

Skrevet

Vi har fått beskjed om at det ikke blir lekser 

Anonymkode: 95825...bfe

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Har ett dumt spørsmål nå når skolen er stengt. Blir det sånn at de får masse skolearbeid itellegg til lekser?

Her skal ene barnet ha full lekseplan og i det andre barnets klasse er det lagt opp til leksefri . 

Skrevet

Vent og se...

Anonymkode: 63e1d...0f3

Skrevet

Jeg tror ikke det blir så enkelt å skille mellom vanlige oppgaver og lekser. De skal jo uansett gjøre det hjemme.

Anonymkode: b1ded...775

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke det blir så enkelt å skille mellom vanlige oppgaver og lekser. De skal jo uansett gjøre det hjemme.

Anonymkode: b1ded...775

Vi har fått en plan som det står lekseplan på med en del oppgaver. Derfor jeg bare lurte på om vi må regne med at det kommer enda en plan med skoleoppgaver.

Skrevet

i tillegg. To ord. 

Anonymkode: f3250...41a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

i tillegg. To ord. 

Anonymkode: f3250...41a

Men likevel klarer du ikke å svare på det jeg faktisk spør om... Er tydligvis ikke så smart du heller!

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enten blir det det, eller så blir det ikke. Er jo helt umulig å svare på... 

Anonymkode: c27c5...d8d

Skrevet

Der kommer nok til å være forskjellig fra lærer til lærer, men jeg syns ikke at det bør være lekser i tillegg til skolearbeidet. Det er tøft nok å jobbe på egenhånd med pensum om man ikke skal ha lekser i tillegg. 

Anonymkode: 5ab75...1bb

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der kommer nok til å være forskjellig fra lærer til lærer, men jeg syns ikke at det bør være lekser i tillegg til skolearbeidet. Det er tøft nok å jobbe på egenhånd med pensum om man ikke skal ha lekser i tillegg. 

Anonymkode: 5ab75...1bb

Ja jeg er ikke hjemme før 17.00 om dagene,så er det lage middag,å etter det har jeg først tid til å hjelpe med oppgavene. Er det da skolearbeid og lekser så blir det vanskelig å få gjort alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...