Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Noen som har fått slike drømmer der crushen din (han er ikke min crush da), der crushen din har dame/mann eller holder på med noen? Har fått nå til dagers mange drømmer med barnets far, der han holder på med noen eller at vi er i fest og han flørter med andre kvinnfolk, og når jeg våkner blir jeg forvirra av følelsene mine, siden vi snakker ikke sammen utenom 5 min i hente tid.. Og hater virkelig disse drømmene. Anonymkode: ccadc...e0e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Jeg har drømt at han kjørte i fjellveggen. Men det er vel kanskje ikke det samme 😂 Anonymkode: ce2b5...b6b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har drømt at han kjørte i fjellveggen. Men det er vel kanskje ikke det samme 😂 Anonymkode: ce2b5...b6b Noenlunde i samme gate som mine drømmer dette😂 Anonymkode: 69bfc...a8d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har drømt at han kjørte i fjellveggen. Men det er vel kanskje ikke det samme 😂 Anonymkode: ce2b5...b6b jaja😂 Anonymkode: ccadc...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå