Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Hei Jeg er en av de som er i risiko gruppen og det samme er barnet mitt. Jeg merker jeg er utrolig redd, og har begynt og fått panikkangst som jeg ikke har hatt siden jeg var tenåring, det vil si at jeg får svært vondt i brystet og får ikke puste så godt som vanlig, Vi holder oss kun hjemme,men redselen er likevel der. er mange tanker som hodepinen kommer også sinkende, og så ser jeg det er et av Corona symtomene og ha vondt for og puste og hodepine, så da lurer jeg på, er dette vanlig panikkangst og hodepine eller bør jeg sjekke meg? Jeg er en personen som ikke er hysterisk vanligvis,men nå er jeg det av redsel Anonymkode: 02741...8a9
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Nå er ikke jeg i risikogruppe, men barnet mitt er. Har også hatt mye hodepine, men tenker at det er bekymring. Har også hatt angst tidligere, men den er ikke utløst av dette nå. Kanskje du kan ringe å prate med noen? Det føles jo litt ekstra skummelt og leit når man sitter isolert, så anbefaler at du ringer og prater litt med familie eller venner så du slipper å føle sterk ensomhet som også kan gi angst om en føler seg helt isolert. Ta gjerne en telefon til fastlegen i morgen, så kanskje de kan berolige deg litt der? Du vil ikke plutselig ikke få puste. Har du viruset blir du gradvis dårligere og får hjelp av lege om du blir veldig dårlig. Husk at de aller fleste kommer seg fint gjennom dette Anonymkode: c629a...714
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Hei, jeg har et barn og en mor i risiko gruppen. Jeg har derfor handlet for 2 uker og gått i hi! Her er det kjernetid for alle pengene! Jeg har tatt opp abb på div streaming tjenester, lydbøker etc. Her er det bare kvalitetstid som gjelder! Da har bekymringene roet helt ned her i heimen 😊 Jeg kan jo ikke spå fremtiden. Ingen har noen garanti. Derfor har jeg bestemt meg for å nyte dette øyeblikket. For jeg kjenner ikke, og får ikke gjort noe med det neste.. Bruker krefter på å skyve vekk dumme tanker, men det er verdt det! Pust med magen! Dette går nok bra ❤️ Anonymkode: cfbfd...f54
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 https://www.everymind.no/?fbclid=IwAR2ZfTITpqYoUYLJrGD14S1XfE3GBXe2yBZCej7D59tZ-lsgvG3OwDoGONY ❤️ Anonymkode: 847a1...ec2
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 Tusen takk.. Ja tror nok hodepinen er for mye tanker... skal prøve og slappe av mer Anonymkode: 02741...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå