Gå til innhold

Kan dette ha vært Corona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vanligvis frisk. For ca 3 uker siden datt allmenntilstand rett i do. Slapp, vondt nappe og kroppsvekt. Kjentes ut som kroppen bar på 20 kg ekstra. Ville legge meg tidlig, våknet utslitt og vondt over alt. Hodepine noen av dagene.

Jeg er ennå ikke helt tilbake. Men bedre. Fortsatt litt tung i kroppen og verk.

*Ingen feber

*Ingen brystsmerter og hoste. Mulig litt øm hals.

Fikk vite at jeg har omgått enn av de første smittede på det tidsrommet. Ingen klemming. Bare i samme rom og litt småprat.

Anonymkode: 1da53...b73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nappe=nakke

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er vanligvis frisk. For ca 3 uker siden datt allmenntilstand rett i do. Slapp, vondt nappe og kroppsvekt. Kjentes ut som kroppen bar på 20 kg ekstra. Ville legge meg tidlig, våknet utslitt og vondt over alt. Hodepine noen av dagene.

Jeg er ennå ikke helt tilbake. Men bedre. Fortsatt litt tung i kroppen og verk.

*Ingen feber

*Ingen brystsmerter og hoste. Mulig litt øm hals.

Fikk vite at jeg har omgått enn av de første smittede på det tidsrommet. Ingen klemming. Bare i samme rom og litt småprat.

Akkurat det samme har jeg nå. Men jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle testes, for jeg hadde ikke de rette symptomer 

Anonymkode: 23ba4...fae

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat det samme har jeg nå. Men jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle testes, for jeg hadde ikke de rette symptomer 

Anonymkode: 23ba4...fae

Får håpe det ikke er det. Men det er nok store mørketall. Fordelen med milde symptom er ar man ikke smitter andre. 
Men et eller annet virus har jeg hatt, selv om det ikke er Corona. Må være sånn det føles å ha ME.

hi

Skrevet

Uten feber er det tvilsomt korona etter hva jeg skjønner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...