Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Eller møter man som vanlig? Anonymkode: de34e...3bf
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Har du sjekket nettsiden til legekontoret? På mitt legekontor sin nettside står det at hvis pasienten tror at timen kan ordnes med nettmøte med legen, så kan det brukes. Anonymkode: f5896...881
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du sjekket nettsiden til legekontoret? På mitt legekontor sin nettside står det at hvis pasienten tror at timen kan ordnes med nettmøte med legen, så kan det brukes. Anonymkode: f5896...881 Beklager, skulle skrive datamøte, ikke nettnøte Anonymkode: f5896...881
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Det finnes jo fortsatt tilstander som gjør at man må til lege. Men, jeg ville utsatt timer som ikke er helt nødvendige akkurat nå. Anonymkode: 4ada9...eed
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 Her ringte legen og avbestilte time til uken. Det er ikke noe akutt da, så mulig de vurderer hva som kan vente. Anonymkode: e2973...b65
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 Hva med SMS tjenester og forespørsler om resepter? Ihvertfall på legekontoret vårt er der en ordning hvor vi kan legge inn melding til legen og få skriftlig mobilsvar, samt resepter per SMS. Anonymkode: e5c67...896
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med SMS tjenester og forespørsler om resepter? Ihvertfall på legekontoret vårt er der en ordning hvor vi kan legge inn melding til legen og få skriftlig mobilsvar, samt resepter per SMS. Anonymkode: e5c67...896 Vil tro du får ordnet resepter! Tror man får legetime også, men om det ikke er noe som haster, så ville jeg ventet. Anonymkode: dedf7...82c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #8 Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med SMS tjenester og forespørsler om resepter? Ihvertfall på legekontoret vårt er der en ordning hvor vi kan legge inn melding til legen og få skriftlig mobilsvar, samt resepter per SMS. Anonymkode: e5c67...896 Du, ingen får lenger resept, da. Alt går uansett via e-resept, det har det gjort lenge, forøvrig. Anonymkode: 68f7f...7ed
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Skrevet 14. mars 2020 Jenta mi har gips på armen som skal fjernes om en uke... Lurer på om vi bare må gjøre det hjemme på et vis??🤔 Anonymkode: e5403...23c
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #10 Skrevet 15. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du, ingen får lenger resept, da. Alt går uansett via e-resept, det har det gjort lenge, forøvrig. Anonymkode: 68f7f...7ed Ja vet det. Altså om jeg trenger resept på mer blodfortynnende medisin, så sender jeg SMS med fødselsdato og personnr og legen foreskriver e-resept. Denne ordningen er det jeg lurer på om fungerer nå fortsatt i disse korona tider.. Anonymkode: e5c67...896
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2020 #11 Skrevet 15. mars 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja vet det. Altså om jeg trenger resept på mer blodfortynnende medisin, så sender jeg SMS med fødselsdato og personnr og legen foreskriver e-resept. Denne ordningen er det jeg lurer på om fungerer nå fortsatt i disse korona tider.. Anonymkode: e5c67...896 Det vil jeg tro. Her sender vi forespørsel om resept via sms eller melding via nettsiden til legekontoret, og det siste fungerte i hvertfall på torsdag. Har du sjekket nettsiden til legekontoret om hva det står der? Anonymkode: f5896...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå