Gå til innhold

Legetimer nå? Utgår de?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller møter man som vanlig?

Anonymkode: de34e...3bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket nettsiden til legekontoret? På mitt legekontor sin nettside står det at hvis pasienten tror at timen kan ordnes med nettmøte med legen, så kan det brukes.

Anonymkode: f5896...881

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du sjekket nettsiden til legekontoret? På mitt legekontor sin nettside står det at hvis pasienten tror at timen kan ordnes med nettmøte med legen, så kan det brukes.

Anonymkode: f5896...881

Beklager, skulle skrive datamøte, ikke nettnøte

Anonymkode: f5896...881

Skrevet

Det finnes jo fortsatt tilstander som gjør at man må til lege. Men, jeg ville utsatt timer som ikke er helt nødvendige akkurat nå.

Anonymkode: 4ada9...eed

Skrevet

Her ringte legen og avbestilte time til uken. Det er ikke noe akutt da, så mulig de vurderer hva som kan vente.

Anonymkode: e2973...b65

Skrevet

Hva med SMS tjenester og forespørsler om resepter? Ihvertfall på legekontoret vårt er der en ordning hvor vi kan legge inn melding til legen og få skriftlig mobilsvar, samt resepter per SMS.

Anonymkode: e5c67...896

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med SMS tjenester og forespørsler om resepter? Ihvertfall på legekontoret vårt er der en ordning hvor vi kan legge inn melding til legen og få skriftlig mobilsvar, samt resepter per SMS.

Anonymkode: e5c67...896

Vil tro du får ordnet resepter! Tror man får legetime også, men om det ikke er noe som haster, så ville jeg ventet. 

Anonymkode: dedf7...82c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med SMS tjenester og forespørsler om resepter? Ihvertfall på legekontoret vårt er der en ordning hvor vi kan legge inn melding til legen og få skriftlig mobilsvar, samt resepter per SMS.

Anonymkode: e5c67...896

Du, ingen får lenger resept, da. Alt går uansett via e-resept, det har det gjort lenge, forøvrig. 

Anonymkode: 68f7f...7ed

Skrevet

Jenta mi har gips på armen som skal fjernes om en uke... Lurer på om vi bare må gjøre det hjemme på et vis??🤔

Anonymkode: e5403...23c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du, ingen får lenger resept, da. Alt går uansett via e-resept, det har det gjort lenge, forøvrig. 

Anonymkode: 68f7f...7ed

Ja vet det. Altså om jeg trenger resept på mer blodfortynnende medisin, så sender jeg SMS med fødselsdato og personnr og legen foreskriver e-resept. Denne ordningen er det jeg lurer på om fungerer nå fortsatt i disse korona tider..

Anonymkode: e5c67...896

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja vet det. Altså om jeg trenger resept på mer blodfortynnende medisin, så sender jeg SMS med fødselsdato og personnr og legen foreskriver e-resept. Denne ordningen er det jeg lurer på om fungerer nå fortsatt i disse korona tider..

Anonymkode: e5c67...896

Det vil jeg tro. Her sender vi forespørsel om resept via sms eller melding via nettsiden til legekontoret, og det siste fungerte i hvertfall på torsdag. Har du sjekket nettsiden til legekontoret  om hva det står der?

Anonymkode: f5896...881

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...