Gå til innhold

Spørsmål om Minecraftspilling online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 8 år som er veldig glad i å spille Minecraft med vennene sine men det er jo ikke aktuelt nå. Spurte på facebookgruppen til klassen om noen var intressert å spille med han over nett men fikk ikke noe svar :( Jeg har jo null peiling på dette men er det sånn at de kan spille mot tilfeldige andre barn som i Fortnite? Eller må ha kjenne noen som spiller Minecraft over nett for å kunne spille mot andre? Beklager dumme spørsmål men han har nylig fått playstation så har ikke fått satt meg inn i alt enda. 

Anonymkode: 26e79...a96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller selv, men på PC/Mac, så mulig svaret mitt ikke hjelper deg!

Jeg har åpnet et «realm». Jeg betaler en sum i mnd for å spille der. Jeg har invitert både bror og søster med familie som nå er to uker i karantene. Den kan sikkert dere også gjøre på PS. Det koster noe og dere må ha brukernavnet til kompisene for at de skal bli invitert. 

Anonymkode: a853f...8aa

Skrevet

Problemet er at det der ikke ut som noen av venne spiller det online :( Derfor jeg lurte på om det var mulig å spille mot fremmede tilfeldige sånn som en gjør på Fortnite. Er visst mye gøyere å spille Minecraft sammen med noen :)

Skrevet

Må man betale ekstra for å spille Minecraft over nett på playstation? Jeg har også en gutt som spiller det, men jeg vet ikke hvordan det fungerer. Han har ps plus hvis det har noe å si...

Anonymkode: 51e5b...b6f

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må man betale ekstra for å spille Minecraft over nett på playstation? Jeg har også en gutt som spiller det, men jeg vet ikke hvordan det fungerer. Han har ps plus hvis det har noe å si...

Tror du må ha playstation plus ja.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tror du må ha playstation plus ja.

Ja ser ut som det er det som skal til, søkte det opp nå. Kanskje din og min gutt kan spille litt sammen da? :) 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja ser ut som det er det som skal til, søkte det opp nå. Kanskje din og min gutt kan spille litt sammen da? :) 

Det hadde vært kjekt :) 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spiller selv, men på PC/Mac, så mulig svaret mitt ikke hjelper deg!

Jeg har åpnet et «realm». Jeg betaler en sum i mnd for å spille der. Jeg har invitert både bror og søster med familie som nå er to uker i karantene. Den kan sikkert dere også gjøre på PS. Det koster noe og dere må ha brukernavnet til kompisene for at de skal bli invitert. 

Anonymkode: a853f...8aa

Takk! Måtte først betale for playstation plus også 135 kr for spillet,så håper virkelig jeg får det til å virke nå hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...