Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Vi var en stor vennegjeng når vi var unge, 3 av oss jentene fant oss samboere i samme gjeng og guttene var også nære venner. Barna kom til verden, og det ene samboerskapet etter det andre brøt opp. Siden guttene som nå var blitt menn ønsket å fortsette å være venner, og vi dengang jenter, nå kvinner ønsket å fortsette å være venninner samarbeidet vi om samvær med barna. Mennene har samværshelg de samme helgene. Demme helgen har mennene barnefri. Mennene er alltid ute og tar en øl disse helgene, og når jeg snakket med han i går så skulle de også ta en øl eller flere sammen i dag. Jeg ikke glad for det i det hele tatt, spesielt ikke ved tanke på at vår eldste har astma. Så kom bildet på FaceBook. Bilde viste hans stuebord, en øl og en laptop men Skype, de andre fedrene på skjermen og overskriften "Man kan fremdeles være sosial i disse coronatider :)" Anonymkode: 75af3...b9d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Så bra! Mister litt troen på menneskeheten av å lese i tråder her og nyhetene om hytteturister.. Anonymkode: ca47f...4d6
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Vakkert å se at det finnes oppegående menn 🙂 Anonymkode: 14ba9...eb9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vakkert å se at det finnes oppegående menn 🙂 Anonymkode: 14ba9...eb9 Det er vel minst like mange oppegående menn som det er oppegående kvinner... Anonymkode: 96e74...de1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 Dette ble jeg glad for å lese, HI Vi trenger å høre slike historier nå Anonymkode: 174e3...942
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Skrevet 14. mars 2020 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra! Mister litt troen på menneskeheten av å lese i tråder her og nyhetene om hytteturister.. Anonymkode: ca47f...4d6 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vakkert å se at det finnes oppegående menn 🙂 Anonymkode: 14ba9...eb9 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så flott👍🏽😊 Anonymkode: 8bd49...520 Bare for å ha sagt det, jeg møtte han i butikken før i dag hvor han kjøpte øl. Jeg spurte han om han virkelig hadde tenkt å ta en øl meg gutta i dag, og han svarte at jeg bare skulle ta det med ro, de kommer til å følge alle retningslinjer og at jeg kommer til å finne ut av det. Trodde de skulle møtes hos en av dem og sitte en meter fra hverandre. Veldig glad jeg tok feil HI Anonymkode: 75af3...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå