Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 Hvis man har 4 dager turnusfri og har skoleplass pga man har et yrke innenfor "kritisk gruppene". Sender man barna på skole eller har man de hjemme disse 4 dagene? Anonymkode: e924e...442
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Man har de hjemme, selvsagt! Jeg jobber i bhg, og her har mot kun fått tilbud de dagene hun må jobbe (evnt sove ut etter nattevakt). Anonymkode: 18afc...b35
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Jeg har barnet hjemme når jeg har hjemmekontor. Er på skolen når jeg må på jobb Anonymkode: 40cd2...8d2
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Har de hjemme. Vi har begge her "kritiske yrker", og har fått tilbud om både barnehage og sfo så mye vi ønsker/trenger. Men vi unngår jo å sende barna om vi kan, så vi har sørget for å organisere oss så de bare er der et minimum. Her ble det tre dager til uken. Andre jeg kjenner, hvor begge jobber turnus, så har de snakket med arbeidsgiver så de jobber motsatt av hverandre. Mor og far ser hverandre ikke på 14 dager, men barna blir da ikke sendt i bhg. Anonymkode: 65e18...ffd
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 Du vil vel prøve å holde barna mest mulig unna smitte? Så du holder de selvsagt hjemme. Anonymkode: d0204...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå