Gå til innhold

Tror du at romvesener finnes?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare ærlige meninger tillatt.

Anonymkode: c9fac...b48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke slik som de er i filmene i alle fall!

Men jeg tror vel på at det kan finnes andre livsformer andre steder i universet. 

Anonymkode: ef080...00e

Skrevet

Nei

Anonymkode: 39db0...168

Skrevet

Tja, jeg tror det er ganske usannsynlig at Jorden er den eneste planeten i hele Universet som har liv. Hvilket liv andre har og hvilken form og utviklingsnivå, det er en annen sak. Men jeg tror vel at det finnes levende vesener som kan minne om mennesker i en eller annen form.

Min jordnære far og 15-20 av de som den gang jobbet for ham hadde alle en opplevelse som gjør at de alle er overbevist om at det finnes. De ringte umiddelbart Forsvaret, for de trodde de hadde kommet inn i en militær øvelse, for de forstod ikke det de så. Men selv om de stod og så på det de alle så, hadde posisjon og det store objektet til slutt "fløy" og forsvant så var det umulig å finne dette på noen av radarene til Forsvaret/flyvåpnet/marinen. Ingen spor, selv om det var et stort flyvende objekt. I forkant så de også at det beveget seg menneskelignende skikkelser rundt og under fartøyet, før disse samlet seg under og ble fraktet inn i fartøyet, før det fløy bort. For ordens skyld - alle som observerte dette var 100 % edrue/rusfrie.

Anonymkode: af4db...77b

Skrevet

Jeg tror det finnes liv på andre planeter, men ikke slik som i filmer at de er ute etter å utrydde menneskene og overta jordkloden. Syns verdensrommet, ufoer og slikt er et utrolig spennende og interessant fenomen. 
 

Kanskje de tenker det samme som flere av oss mennesker. At det må finnes liv på andre planeter og om vi er aliens osv😂

Anonymkode: 9bee4...41a

Skrevet

Jeg tror seriøst at det finnes aliens. Jeg tror de er på jorden, men i menneskeskikkelser. En creepy tanke, men eneste måten å forklare alle rare fenomenene som har oppstått. De kan bevege seg rundt uten å bli avslørt. 

Anonymkode: cf0bc...a86

Skrevet

Jeg tror det finnes mer enn det blotte øye kan se.

Anonymkode: f2db2...9d4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror seriøst at det finnes aliens. Jeg tror de er på jorden, men i menneskeskikkelser. En creepy tanke, men eneste måten å forklare alle rare fenomenene som har oppstått. De kan bevege seg rundt uten å bli avslørt. 

Anonymkode: cf0bc...a86

Hvilke rare fenomen?

Anonymkode: ce878...edd

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det finnes mer enn det blotte øye kan se.

Anonymkode: f2db2...9d4

Altså; jeg tror det finnes romvesener, det er lite sansynlig at det i hele universet kun har oppstått liv på én planet. Det som finnes der ute har oppstått på samme måte som liv på jorden, det har ingenting med «ting det blotte øyer ikke kan se» å gjøre... i alle fall ikke av andre grunner enn at de er j***** langt borte og derfor vanskelig å få øye på...

Anonymkode: ce878...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...