Gå til innhold

Hvorfor stenger ikke vinmonopolene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke er det noe man er nødt til å ha, og det kan føre til at folk tar dumme avgjøreøser når de drikker.

Anonymkode: 39d35...66a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visst er vin noe man må ha!

Anonymkode: ef893...b71

Skrevet

Fordi vi som kombinerer hjemmekontor og bhg barn skal overleve... 😉 

Anonymkode: d2562...986

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fordi vi som kombinerer hjemmekontor og bhg barn skal overleve... 😉 

Anonymkode: d2562...986

True that! 😂😂

Anonymkode: e0f26...59a

Skrevet

Om folk skal finne seg i alle restriksjonene er det det kanskje lurt å la polet være åpent...?

Anonymkode: eaede...2f6

Skrevet

Når jeg fikk melding om at skole og bhg stengte, gikk jeg tilfeldigvis forbi polet ... det bli skarp høyre og en del vinflasker! Hvordan skal man ellers stå i dette?! 😂😂 Siste de må stenge er polet! 😱

Anonymkode: 6fd54...d59

Skrevet

Nah! Har sittet i karantene i ni dager. I går var det kjempestas og få levert en flaske vin på trappa. 

Facetimet et par timer med en venninne mens vi vinet og skravla og kosa oss. Sammen, men på hver vår kant. 

Anonymkode: 8c9eb...e4b

Skrevet

Mange vittige svar her. Jeg lurer på det samme som HI. Hvorfor i all verden burde polet være åpent? Ingen har vel behov for alkohol uansett utfordringer. Om man har et så stort behov for alkohol for å holde ut med sine egne barn, da vil jeg si at man er alkoholiker.

Anonymkode: 05256...865

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mange vittige svar her. Jeg lurer på det samme som HI. Hvorfor i all verden burde polet være åpent? Ingen har vel behov for alkohol uansett utfordringer. Om man har et så stort behov for alkohol for å holde ut med sine egne barn, da vil jeg si at man er alkoholiker.

Anonymkode: 05256...865

Da må du jo bare mene det 😊

Anonymkode: 8c9eb...e4b

Skrevet

Vin var vel det eneste jeg sikret meg når karantenereglene startet og heldigvis for det for fra og med i dag er jeg i karantene og har heldigvis vin😅 Timene flyr jo avgårde når man drikker😅🥂 

Anonymkode: 165b6...3f0

Skrevet

Jeg tenker at det er ikke så mange kunder på polet samtidig så hvorfor ikke la de ansatte ha en jobb å gå til?
Er liksom ikke som om de kan ha hjemmekontor

Anonymkode: 3e188...fe9

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg fikk melding om at skole og bhg stengte, gikk jeg tilfeldigvis forbi polet ... det bli skarp høyre og en del vinflasker! Hvordan skal man ellers stå i dette?! 😂😂 Siste de må stenge er polet! 😱

Anonymkode: 6fd54...d59

Håper du tuller. Både jeg og mannen drikker ikke i disse tider, i tilfelle noen må kjøres på legevakta. 

Uansvarlig å drikke hvis man har ansvar for andre enn seg selv.

Anonymkode: 3c628...b87

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det er ikke så mange kunder på polet samtidig så hvorfor ikke la de ansatte ha en jobb å gå til?
Er liksom ikke som om de kan ha hjemmekontor

Anonymkode: 3e188...fe9

😂 takk! Fikk et bilde i hode nå av en vinmonopolansatt med hjemmekontor som solgte vin ut av kjøkkenvinduet. 

Anonymkode: eaede...2f6

Skrevet

Å stenge brennevinskrana har vist seg idiotisk kvar gong det er forsøkt. Folk som ikkje har noko intensjon om å oppsøke polet eingong blir i harnisk over å bli fråtatt valget. Og så kjem utstrakt menneskleg kontakt mellom dei som har å selge (dyrt) og dei som vil kjøpe.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke er det noe man er nødt til å ha, og det kan føre til at folk tar dumme avgjøreøser når de drikker.

Anonymkode: 39d35...66a

Må jo kunne få lov til å drikke seg drita når man er i karantene kan du skjønne... 

Anonymkode: 57139...6c3

Skrevet

Må jo kunne få lov til å drikke seg drita når man er i karantene kan du skjønne... 

Anonymkode: 57139...6c3

For ikkje å snakke om at ikkje alle har barn, eller familie for så vidt. Gjett om eg skulle vore rødvinsmarinert om eg skulle vore aleine i 14 dagar..

Skrevet
27 minutes ago, Anonym bruker said:

Håper du tuller. Både jeg og mannen drikker ikke i disse tider, i tilfelle noen må kjøres på legevakta. 

Alle med småbarn må være avholds i mange år mao.. 

Anonymkode: 0ead8...f46

Skrevet

Alle med småbarn må være avholds i mange år mao.. 

Anonymkode: 0ead8...f46

Alt med måte. Men optimalt sett, så burde ikke begge foreldrene ha promille, nei. 

Skrevet (endret)

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1. Det lyser spøkefull tone av innlegget du siterte.

2. Eg er einig i at fyll ikkje går saman med ansvar for barn, karantene eller ei. Sjåføransvar er ca nederst på lista over grunnar. Er det hast, ambulanse. Er det ikkje hast, taxi. Så eit glass i ny og ne går fint an.

Endret av ☆☆☆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...